هفته بيست و هشتم ليگ برتر جزيره با انجام 6 بازي شروع شد در مهمترين ديدارها چلسي بدون هراس و با مربيگري تأثيرگذار به برد دست يافت و شكستي ديگر در پرونده تيم ليورپول ثبت گرديد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هفته بيست و هشتم ليگ برتر جزيره با انجام شش بازي شروع شد.

*بولتون    2     كوئيزه پارك    يك

دارن پراقلي در دقيقه 37 اولين گل اين ديدار را براي بولتون به ثمر رساند در دقيقه 48 اين گل را جواب داد تا بازي به تساوي يك بر يك كشيده شود.

در دقيقه 86 كلاسينچ گل پيروزي را براي بولتون به ثمر رساند تا سه امتياز نصيب آنها شود.

*استون ويلا    يك      فولهام      صفر

اين بازي تا دقايق پاياني با تساوي بدون گل همراه بود كه ويمان بازيكن تيم استون ويلا توانست در دقايق تلف شده گل پيروزي بخش تيمش را وارد دروازه مولهام كند.

*چلسي    يك       استوك تيمي     صفر

اين اولين ديداري بود كه در اين فصل تيم چلسي بدون ويلاس بواس پرتغال در ليگ برتر جزيره به ميدان مي رفت آنها هفته قبل در جام حذفي بايد سانئو به اولين برد خود رسيد و در اين ديداري كه ميزبان استوك ستيي بودند به دنبال اولين برد در رقابت هاي ليگ نيز بودند.

نيمه اول علي رغم تلاش بازيكنان دو تيم گل در برداشت تنها اتفاق اين نيمه ا خراج فولر؟؟بازيكن تيم استوك ستي در دقيقه 25 بازي بود.

در نيمه دوم و دقيقه 68 ديديه در وگبا توانست تك گل سه امتيازي را وارد دورازه استوك ستيي كند تا تيم چلسي در دومين بازي با وي ماتئو به دومين برد خود دست يابد.

*ساندرلند      يك       ليورپول     صفر

در تيم ساندرلنديك و ليورپول نيمه اول را بات ساوي بدون گل به پايان رساندند وي در نيمه دوم نيكلاس نبترگل؟؟ساندرلند را در دقيقه 56 وارد دوارزه تيم ميهمان كرد تا ليورپول بعد از شكست هفته قبل مقابل آرسنال اين هفته نيز كار خود را با شكست به پايان برساند.

*ولور همپتون    صفر         بلكبرن    2

در دقيقه 43 دويدها وبلت گل اول اين ديدار را براي بلكبرن به ثمر رساند تا نيمه اول به سود تيم ميهمان خاتم يابد در نيمه دوم و دقيقه 69 اين بازيكن توانست براي دومين بار گلزني كند تا بلكبران با دست پر از ورزشگاه خانگي داور همين خارج شود.

*اورتون      يك        تاتنهام     صفر

در روزي كه تيم اول شهر ليورپول بازي را به ساندرلند واگذار كرد اورتون توانست در خانه خود با يك گل از سد تا تنهام بگذرد تك گل اين ديدار را جلاويچ در دقيقه 22 وارد دروازه تيم لندني نمود. تا تنهام هفته قبل رانيز مقابل منچستريوناتيد باخت سپري نمود.

بازي هاي ديگر در ليگ جزيره:

منچستريوناتيد   -   وست برموويچ

سواني   -      منچسترسيتي

نوريچ    -      ويگان

هم اكنون تيم هاي منچسترسيتي و يوناتيد با 66 و 64 امتياز از 27 بازي در رده هاي اول و دوم هستند تاتنهام نيز با 53 امتياز از 28 ديدار در جايگاه سوم ايستاده است./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار