مسابقه زنده «هميشه به شادي» به تهيه كنندگي مهدي سلطاني است كه در آغاز سال جديد با موضوع طنز نمايشي ساعت 18 از راديو تهران پخش مي‌شود.

اميرحسين ثقفي،سردبير اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو تلوزيون باشگاه خبرنگاران افزود:مسابقه هميشه به شادي با موضوع نمايش طنز و مضمون اجتماعي و شهري با رويكرد تفريحي سرگرمي و اطلاع رساني؛از 29 اسفند ساعت 18 پخش مي‌شود.

وي اظهار داشت:در اين مسابقه با آيتم هاي اطلاعات عمومي،تهران شناسي،اسم و فاميل و آيتم فيلم با تشخيص بازيگران،تهيه كننده و كارگردان اجرا خواهد شد.

وي بيان كرد:در مسابقه "هميشه به شادي" آيتم هاي متنوع طنز طراحي شده كه در‌ آن تهران قديم،هفت سين و مراسم نوروزي گنجانده شده است.

وي يادآور شد:در اين برنامه علاوه بر نمايش هاي كوتاه با مضمون بهار و دردسرهاي مسافرت،به اطلاع رساني از وضعيت راه ها و محورها پرترد جهت مسافرت هاي نوروزي خواهد پرداخت و شنوندگان از آخرين آمار ترافيكي و وضعيت راهها و هوا آگاه خواهند شد.

شركت كنندگان جهت شركت درمسابقه هميشه به شادي با شماره هاي 33914141 از ساعت 18 تا 20:30 تماس بگيرند تا از آنها ثبت نام شود،پيامك 30000953 راديو تهران آماده دريافت پيامك هاي طنز مخاطبان با محوريت موضوع برنامه است.

مسابقه "هميشه به شادي" با هنرمندي بازيگراني چون عباس جشميدي،احسان كرمي،ميثم عبدي،مجيد حبيبي و علي باقرلي از شبكه راديويي تهران موج اف ام رديف 94 پخش مي‌شود.

همچنين؛مهدي سلطاني تهيه كننده،يوسف رحيمي و ساحل كريمي-گوينده هفته اول نوروز،سيما رستگاران و محمدرضا علي اكبري گوينده هفته دوم نوروز در اين برنامه شنوندگان را همراهي مي‌كنند./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.