شرکت هاي مطرح در نمايشگاه جهاني تلفن همراه در بارسلونا تازه ترين دستاوردهاي خود را در زمينه گوشي هاي سه بعدي معرفي کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني يورونيوز؛ شرکت هاي مطرح تلفن همراه از جمله ال جي و نوكيا در نمايشگاه جهاني تلفن همراه در بارسلونا جديدترين محصولات خود در زمينه گوشي هاي سه بعدي به نمايش گذاشتند.
 

بنابر اين گزارش بسياري از گوشي هاي جديد به کنسول بازي واقعي با تصاوير کيفيت بالا و سه بعدي تبديل شده اند.
ال جي با معرفي گوشي اوپتيموس بسياري از بازديدکنندگان را شگفت زده کرد. اين گوشي چهار برابر اچ دي کيفيت تصويري دارد و پردازشگر آن چهار هسته اي است. به اين ترتيب سرعت پردازش گوشي بسيار بالا و تصاوير آن بسيار باکيفيت
بي نظيري است .
 

شرکت ال جي همچنين گوشي هوشمند سه بعدي ديگري را معرفي کرده  که مي توان تصاوير آن را بدون استفاده از عينک و بدون تار شدن، سه بعدي مشاهده کرد. اين گوشي زاويه ديد را بهتر کرده و حتي از زاويه هاي بسته مي توان تصاوير سه بعدي را به وضوح مشاهده کرد.
 

اين گزارش حاكي است شرکت نوکيا گوشي لوميا را معرفي کرده که با سيستم عامل ويندوز کار مي کند.
 

شرکت ايسوس نيز پت فون را معرفي نموده که گوشي هوشمندي است که به رايانه همراه نيز تبديل مي شود.اين گوشي قادر است در بسته اي بزرگ قرار گيرد و به تبلت تبديل مي شود اما مي توان تبلت را به صفحه کليد متصل کرد و آن را به چيزي نظير رايانه مبدل ساخت.
 

همچنين شرکت سوئدي دورو نيز نرم افزاري براي سالمندان طراحي کرده  که در ان عملکردها بسيار ساده و علامت ها بسيار بزرگ شده اند. اين نرم افزار براي همه تبلت ها قابل استفاده است و با دانلود آن مي توان عملکر تبلت را براي افراد سالمند بسيار آسان کرد.
شرکت سوئدي اسکالادو با معرفي نرم افزاري براي عکس برداري قابليت جديدي اضافه کرده و آن محو کردن افراد مزاحم از روي عکسها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار