مدیر نظارت و بازرسی بر اصناف آذربایجان غربی گفت: 1250 تن میوه تازه همزمان با عید نوروز در ارومیه توزیع می شود.

علی حسامی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه افزود: این میزان میوه تازه، یك هزار تن پرتقال و 250 تن سیب را شامل می شود كه برای تامین میوه مورد نیاز مردم در عید نوروز تهیه و ذخیره سازی شده است.

وی اضافه كرد: این میوه ها در 85 نقطه ارومیه و در مغازه های دارای مجوز میوه فروشی با قیمت مصوب به شهروندان ارائه می شود.

وی همچنین از توزیع یك هزار تن گوشت منجمد مرغ با قیمت مصوب 30 هزار ریال در بازار ارومیه خبر داد و اظهار كرد: میانگین قیمت گوشت مرغ توزیعی در ارومیه از قیمت كشوری پایین تر است كه این امر می تواند ضمن تعدیل قیمت ها در ترغیب شهروندان از این گوشت نیز تاثیرگذار باشد.

وی گفت: علاوه برآن تاكنون 210 تن گوشت گرم مرغ نیز با قیمت مصوب و پایین تر از قیمت بازار در مركز استان تهیه و توزیع شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان به ساماندهی وانت بارها در جهت كنترل قیمت دربازار نیز اشاره كرد و گفت: این وانت بارها در 14 نقطه شهر فعالیت فروش را انجام خواهند داد كه در این صورت نظارت بیشتری بركار آنها می شود.

حسامی فعالیت دو شیفته اكیپ های بازرسی بازار شب عید را یكی دیگر از تمهیدات مدیریت نظارت و بازرسی اصناف استان در این ایام دانست و افزود: علاوه بر اكیپ های مجرب 394 نفر بازرس و ناظر افتخاری در ارومیه فعالیت فروش اقلام ضروری را رصد می كنند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.