رییس هیات مدیره اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان از خریداری تجهیزات جدید برای شبکه وایمکس این اپراتور خبر داد و اعلام کرد: در شرایط حاضر برای نصب این تجهیزات در مرحله اخذ مجوز از نهادهای ذیربط هستیم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ایمان میری، رییس هیات مدیره اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان با بیان اینکه تجهیزات مربوط به شبکه از تیر ماه سال گذشته نصب شده، اظهار داشت: شبکه وایمکس رایانه دانش گلستان به مجموعه ای تجهیزات جدید نیاز داشت که به تازگی توانسته از طریق پیمانکاران خود این تجهیزات را خریداری کند.

وی با بیان اینکه به دلیل مشکلات تحریم، خرید این تجهیزات با مشکل مواجه بود، گفت: هفته گذشته مشکلات مربوط در این خصوص حل شد.

وی در پاسخ به این پرسش که واگذاری سرویس وایمکس از چه زمانی در استان گلستان شروع می شود،اظهار داشت: این موضوع در اختیار ما نیست. بر اساس پروانه ما باید شبکه را آماده می کردیم که این اقدام صورت گرفته و زمان واگذاری سرویس باید توسط نهادهای مربوطه مشخص شود.

چهار اپراتور مبین نت، ایرانسل، اسپادان و رایانه دانش گلستان، 11 اسفند ماه 87 پروانه اپراتوری و فضای فرکانسی خود را از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کردند و متعهد شدند 9 ماه پس از دریافت پروانه، فعالیت خود را در مراکز استان‌هایی که پروانه فعالیت در آنها را دریافت کرده‌اند اقدام به ارایه سرویس‌ کنند که در شرایط حاضر اپراتور وایمکس رایانه دانش گلستان نتوانسته سرویس واگذارکند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار