شواهد و قراین به اين شكل است كه علي كفاشيان و حضور مجدد وي در پست رياست فدراسيون شرايطي را بوجود آورده كه در اين سمت باقي بماند و همين مسئله وظيفه او را سنگين‌تر مي كند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، اگر چه ما در دوره حضور كفاشيان يك جام جهاني را از دست داده ايم، اما در حال حاضر با توجه به حضور كيروش و قرعه مناسب تيم ملي بايد توقع داشت كه تيم ملي براحتي به جام سهاني صعود كنند و اما روي ديگر عزل و نصب‌هاي كفاشيان اين بار قرار است با تجربه‌تر انجام پذيرد و شايد با اين حمايت‌ها از كفاشيان براي باقی ماندن در رياست فدراسيون فرصت كمتري براي اشتباه داشته باشد.

فردي با خصوصيات كفاشيان كه سابقه مديريتي و ورزشي را دارد با يك اشتباه و يك انتخاب اشتباه مي‌تواند براي هميشه از صحنه ورزش محو شود.

آقاي كفاشيانا، شما ين بار كه قوه قضاييه، سازمان بازرسي ، مجمع فوتبال و ... پي‌گير حل مشكل فوتبال هستند بهتر است قدر صندلي خود را بدانید و با تمام توان از نفرات شايسته استفاده كنید.

شما چوب رفاقت را قبل از اين خورديد نفراتي را در تركيب فدراسيون قرار دهيد كه كارنامه مناسبي داشته باشند و نيم نگاهي به زير مجموعه‌ها داشته باشيد.

اركان فدراسيون پايه‌هاي رياست شما هستند از كميته جوانان استعداديابي، انضباطي، تيم‌هاي ملي فراتر از گذشته بازدهي بخواهيد براي شما وقت تنگ است./ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.