خريد کالا در کشور در نمايشگاه ها و جشنواره هاي نوروزي با تخفيف 15 تا 20 درصدي عرضه مي شود .

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، معاون توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت ، معدن و تجارت امروز در نشست شوراي اداري  خراسان رضوي در مشهد گفت : برنامه هاي مشخص براي تنظيم بازار در ايام خريدهاي نوروزي با نظارت مستمر در مراکز خريد در همه استاهاي کشور با جديت در حال اجراست .
محمد علي ضيغمي برگزاري نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا ، سازماندهي فروش هاي فوق العاده و جشنواره هاي فروش را از جمله اقدامات مهم براي تنظيم بازار دانست و افزود : بزرگترين نمايشگاه بهاره کشور در مشهد برپا شده است .
وي با اشاره به طرح تشديد بازرسي از اصناف و تنظيم بازار در ايام پايان سال گفت : در برخي كالاهاي وارداتي شاهد افزايش 20 درصدي قيمت متاثر از شرايط جهاني بوديم كه با اين حال تلاش شده بازار در يك شرايط متعادل قرار گيرد.
معاون وزير صنعت ، معدن و تجارت تامين ارز را يكي از بخش هاي اصلي مورد توجه اعلام کرد و افزود : در اين زمينه تامين نيازهاي ارزي واردات كالاهاي اساسي و مواد اوليه توليدي  در کشور در حال انجام است.
ضيغمي اجراي قانون هدفمند سازي يارانه ها ، تغيير قيمت ها در سطح بين المللي و تشديد تحريم ها را از عوامل تاثيرگذار بر اقتصاد و تجارت كشور در سال جاري عنوان كرد و گفت: پارسال و امسال قيمت ها در مقايسه با سالهاي گذشته به ويژه در بخش مواد غذايي و نهاده هاي كشاورزي افزايش چشمگيري داشته است به طوريکه بسياري از اين اقلام در سطح بين المللي 20 تا 25 درصد با  افزايش قيمت روبرو بوده اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.