عضو فهرست انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد نظارت نمايندگان بر قوانين گفت: نمايندگان بايد به اجراي صحيح قانون و مقررات نظارت داشته باشند و در اين زمينه وظيفه خود را به خوبي انجام دهند.

ابراهيم انصاريان عضو فهرست انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار خبرگان رهبري ،‌اظهار داشت:‌ همان‌گونه كه مقام معظم رهبري اشاره كردند حضور گسترده و فعال مردم در انتخابات مسئوليت سنگين و تعهد مضاعفي را بر عهده نمايندگان اين دوره از مجلس شوراي اسلامي گذاشته است.

وي ادامه داد:‌ اين حضور فعال و اعتماد ملت به نمايندگان مجلس، دشمن را به عقب‌نشيني وادار كرد و نشانه اين عقب‌نشيني صحبت‌هاي اخير رئيس‌جمهور آمريكا است لذا نمايندگان بايد با اين پشتوانه عظيم بتوانند در مقابل زورگويان بايستند و با تصويب قوانين كار‌آمد،‌ مشكلات مردم را حل كنند.

انصاريان با اشاره به تاكيد مقام معظم رهبري در مورد نظارت نمايندگان بر قوانين گفت: نمايندگان بايد به اجراي صحيح قانون و مقررات نظارت داشته باشند و در اين زمينه وظيفه خود را به خوبي انجام دهند.

اين كانديداي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي به حضور پر شور مردم در انتخابات اشاره و تصريح كرد: حضور مردم دشمن را از خيال خام خود خارج كرد و ملت ايران براساس وظيفه شرعي و ديني خود پاي صندوق‌ها آمدند اما در غرب مردم براي حفظ منافع مالي و مادي خود در انتخابات شركت مي‌كنند.

انصاريان ادامه داد:‌ امام (ره) و مقام معظم رهبري حضور مردم در انتخابات را يك تكليف شرعي دانستند و مردم هم در اين انتخابات از نظام خود پشتيباني كردند لذا همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند نارضايتي و انتقاد مردم از برخي افراد مانع از انجام تكليف شرعي آنان براي حضور در انتخابات نشد.

وي در پايان خاطرنشان كرد: مردم در اين انتخابات منافع نظام را به منافع شخصي خود ترجيح دادند./س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار