گردهمایی سالانه رؤسای سازمان‌های نظام پزشکی و چهارمین جلسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی برگزار شد.


به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، گردهمایی سالانه رؤسای سازمان‌های نظام پزشکی با حضور دکتر صدر رئیس کل سازمان و بیش از 140 رئیس سازمان نظام پزشکی سراسر كشور در خصوص بررسی فعالیت‌های انجام شده سازمان در سال جاری و نیز بحث و تبادل نظر در خصوص تعرفه‌های سال آتی و بررسی مسایل مختلف حوزه سلامت برگزار شد.
در این گردهمایی یک روزه، ابتدا دکتر سیدشهاب‌الدین صدر، رئیس کل سازمان گزارشی کامل از عملکرد سازمان در سال جاری ارائه نمود.
دکتر صدر به مواردی همچون تشکیل گروه مدد محرومان، تمدید پروانه مطلب اعضای نظام پزشکی، برگزاری همایش هاي تخصصي یک روزه، برگزاری همایش‌های علمی، مسابقات ورزشی، تشکیل و راه‌اندازی مرکز بین‌المللی افکار سنجی و برگزاري جشنواره‌های قرآنی، فرهنگی، هنری جامعه پزشکی اشاره کرد و گفت: در زمینه تعرفه‌ها نیز تعامل بسیار خوبی با وزارت بهداشت داریم.
در ادامه دکتر زالی در خصوص تعرفه سال 91 صحبت‌هایی ارائه نمود.
در آخر نیز دکتر یزدانی معاون پژوهشی و آموزشی، دکتر خردمند معاون پشتیبانی، دکتر نیک‌نژاد معاون انتظامی و دکتر هویدا معاون رفاهی و اجتماعی سازمان در خصوص فعالیت‌های معاونت متبوع خود گزارشی ارایه نموده و به سؤالات رؤسای سازمان‌های نظام پزشکی پاسخ دادند.

چهارمین جلسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشكي

در ابتدای چهارمین مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی دکتر سعید پناهی رئیس شورای عالی در مورد عملکرد این شورا گزارشی ارائه نمود سپس دکتر صدر رئیس کل سازمان در خصوص عملکرد بخش‌های مختلف سازمان گزارشی مبسوط ارائه نمود. در ادامه بازرسان مجمع عمومی در خصوص فعالیت‌های سازمان گزارش دادند. پس از آن انتخابات بازرسان مجمع برگزار شد که در نتیجه آقایان دکتر ابراهیمی، دکتر قشلاقی و دکتر کریم‌زاده به عنوان بازرس اصلی و دکتر مسعودی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار