برنامه "عصر بهاري" به تهيه كنندگي اسماعيل باستاني از 27 اسفند با موضوع طنز نمايشي از شبكه راديويي تهران موج fm پخش مي شود.

بشير جعفري نيا،سردبير اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو تلوزيون باشگاه خبرنگاران افزود: ويژه برنامه "عصر بهاري" با موضوع طنز نمايشي و معرفي مراكز فرهنگي از 27 اسفند به مدت 90 دقيقه هر روز ساعت 16 پخش مي شود.

وي بيان كرد:اين برنامه با رويكرد تفريحي،اجتماعي و فرهنگي با آيتم هاي متنوع و جذاب نورزوي ميهمان خانه هاي شنوندگان راديو تهران خواهد بود.

وي تصريح كرد:تقويم روز به بيان نكات تاريخي به زبان طنز مي‌پردازد و شنوندگان در بخشي از برنامه با آيتم "خاطر و خاطره ها" كه گفت و گويي با پدر بزرگ ها ومادر بزرگ هاست همراه خواهند شد .

اين سردبير گفت:"سر به هوا" از ديگر بخش هاي اين برنامه است كه در آيتم "سيزده نودو يك"به معرفي موزه هاي شهر تهران مي‌پردازد.

جعفري نيا يادآور شد:مخاطبان در برنامه "عصر بهاري" با خاطرات سال هاي دفاع مقدس در آيتم عطر سيب با اخبار ورزشي به زبان طنز در بخش مردم و ورزش و صداي "عصر بهاري" شهر با گزارش هاي طنز شهري بيشتر آشنا مي‌شوند.

وي با بيان اينكه ماجراهاي يك خانواده در عيد آن سال ها نقل مي‌شود،افزود:مرور نوروز در سال هاي گذشته و اطلاعات عيدانه در شهر فرنگ در زمينه راديو تلوزيون سفري به خاطره ها خواهيم داشت و در اين برنامه در حوزه هاي تئاتر،سينما و ميراث فرهنگي و گردشگري اخبار سالي كه گذشت را پيگري خواهيم كرد.از ديگر بخش هاي اين برنامه طنز هواشناسي و حافظ خواني است.

همچنين؛"سيما رستگاران "گوينده و بازيگر ميثم عبدي،محمدرضا علي اكبري،منصور اسكندري و رامتين حامي فر به عنوان بازيگر در اين برنامه ايفاي نقش مي‌كنند.

سميرا ايمانيان،محمد جواد حسيني،عباس غفاري و مسعود نجفي به عنوان كارشناس و سميرا صديقي،محمدرضا ميرحسيني و مهدي اسماعيلي از گزارشگران اين برنامه هستند كه در ايام نوروز همراه شما خواهند بود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.