با توجه به قرعه تيم ملي فوتبال كشورمان در مرحله دوم گروهي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل، جواز حضور در برزيل تا حدود زيادي مسجل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: همگروهي با تيم هايي مثل لبنان، قطر، ازبكستان و كره جنوبي شايد بهترين حالت ممكن بود و شايد اگر حق انتخاب را به خودمان هم مي دادند از ميان كليه تيم هاي موجود، همين قرعه كشي را براي خودمان انتخاب مي كرديم.

شايد بتوان در اين برهه از زمان خوش شانسي ايران از نظر هم گروهي با تيم هاي ديگر را نقطه مقابله بر بدشانسي ايران در كسب سهميه آسيايي دانست هنگامي كه سهميه هاي كشورمان در آن رقابت ها كاهش يافت.

تيم هايي همچون لبنان و ازبكستان كه در سطح جهاني رقباي قدرتمندي براي كشورمان محسوب نمي شود و كيروش و شاگردانش مي تواند به سادگي از سد آنها بگذرد.

مهره هاي ايراني همچنين با فوتبال قطر آشنايي زيادي دارند و بازي هاي اخيرمان با اين تيم حكايت از برترين ايراني ها نسبت به بازيكنان اين كشور دارد، ديگر تيم حاضر در قرعه ايران كره جنوبي است، تيمي كه رويارويي با آن به مراتب ساده تر از مصاف با ژاپن است.

تيم هايي همچون ژاپن و استراليا سبك خاصي دارند كه مي توانند به عنوان حريفاني خطرناك براي تيم ملي كشورمان برگزار شوند.

به هر حال تيم ملي كشورمان با اين قرعه كشي فرصت خوبي دارد تا با يك برنامه ريزي مناسب، صلاحيت و شايستگي خود را به ثمر برساند.

ضمن اينكه ايراني ها بايد مراقب باشند تا فريب سادگي قرعه خود را نخورند چرا كه در بسياري از موارد دست كم گرفتن حريف بزرگترين اشتباه يك تيم فوتبال است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار