رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار نیاز به توجه و نگاهی جدی از زاویه دید مسئولین و دستگاههاي اجرايي را دارد و بايد برای شناساندن و پیشرفت آن همه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران از زاهدان، شهباز یزدانی امروز در دیدار با حسينعلي شهرياري نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي ابراز امیدواری کرد که نمایندگان محترم استان با تشکیل جلسه ای در مجلس و مطرح کردن چابهار بعنوان درآمدزائی چابهار معادل درآمد نفت است موقعيت مناسب جغرافيايي بندر چابهار براي ترانزيت کالا به کشورهاي ديگر از جمله افغانستان و آسياي ميانه را فعال تر سازند.
حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن ابراز خرسندی از حضور در منطقه آزاد چابهار  یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست را توجه، نگرش اقتصادی جدی و ایجاد اشتغال  مردم غیور استان دانست گفت: می بایست براي انجام اين حرکت مهم، فعالیت های اقتصادی زیرساختی و جذب سرمایه گذاران در منطقه همکاری گسترده کرد.
گفتنی است : این دیدار در حاشیه همایش تخصصی چشم پزشکان با حضور اساتید برجسته دانشگاههای سراسر کشور در چابهار صورت پذیرفت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.