معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تصويب اسناد سه ستاد فناوري راهبردي در شوراي عالي انقلاب فرهنگي خبرداد.

 

 

به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر محمودرضا آقامیری، در پنجمين نشست شورای هماهنگی ستادهای فناوری با اشاره به تصويب اسناد سه ستاد فناوری راهبردی شامل فناوري نانو، علوم شناختي و زيست فناوري در شورای عالي انقلاب فرهنگی اظهار كرد: خوشبختانه روند خوبی آغاز شده است که ستادهای دیگر هم بتوانند اسناد خود را در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب برسانند.

دکتر آقامیری افزود: همچنين اخيرا ستاد توسعه فناوري هوافضا سند سياست گذاري پيشرفت هوافضاي كشور را تكميل و ارائه داده است.

معاون فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه میزان حمایت‌های معاونت علمی و فناوري رياست جمهوري از ستادهای فناوری های راهبردی از اعتبارات تخصيص داده در سال 90 براي ستادهای فناوري راهبردي بیشتر بوده است، خاطرنشان کرد: تمامي حمایت‌های پيش بيني شده به مرحله عمل رسیده و تنها در سطح برنامه ریزی محدود نشده است.

دکتر آقامیری با اشاره به اینکه در تعدادی از ستادهاي فناوري راهبردي علاوه بر برگزاري نمایشگاه، حرکت‌های خوبی را شاهد بوده ایم، ادامه داد: فعالیت‌هایی که در بخش‌های دانشجویی و دانش‌آموزی ستادهاي فناوري راهبردي به ویژه ستادهای فناوري نانو، زیست فناوری و انرژی های نو صورت گرفته است‌، حرکت‌های مثبتي در جهت ترویج و فرهنگ‌سازی بوده است.

وي در پايان از برگزاري نخستين جشنواره ملي گیاهان دارویی، فرآورده‌هاي طبيعي و طب سنتي توسط ستاد گياهان داوريي و طب ايراني در خردادماه سال آينده خبرداد./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار