پيشكسوت فوتبال گفت:‌ از قبل هم مشخص بود كه كفاشيان در اين دوره از انتخابات دوباره به مقام رياست فدراسيون دست پيدا مي‌‌كند و مسئله همكاري نكردن وي با عزيزمحمدي در دوره جديد رياستش نيز قابل پيش‌بيني بود.

 

صادق ورمرزيار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌به هر حال از قبل هم مشخص بود كه كفاشيان در انتخابات جديد دوباره به منصب رياست فدراسيون مي‌رسد چرا كه فضاي موجود در ميان راي‌دهندگان تا حد زيادي به نفع وي بود.

ورمرزيار افزود: كفاشيان با 4 سال تجربه‌اي كه در طول دوران رياست قبلي‌اش داشته است اين توانايي را پيدا كرده تا بتواند كمك بيشتر و بهتري به فوتبال ما كند.

وي تاكيد كرد:‌معتقدم فضاي انتخابات اخير سالم بوده است چرا كه اگر رقابت در فضايي ناسالم برگزار مي‌شد راي‌دهندگان توصيه‌پذيري را در راس كار خود قرار مي‌دادند و به افرادي ديگر راي مي‌دادند.


عزيزمحمدي زحمات زيادي كشيده است
ورمرزيار در خصوص تغيير رياست سازمان ليگ بيان داشت: كفاشيان و عزيزمحمدي در دوره گذشته فدراسيون فوتبال دوران خوبي داشته‌اند و هر يك از زحمات زيادي براي فوتبال ما كشيده‌اند اما از قبل هم مشخص بود كه در دوره جديد امكان ادامه همكاري براي اين دو فرد وجود ندارد.

وي تصريح كرد: عزيزمحمدي تلاش زيادي براي فوتبال ما نموده است و بايد قدردان وي بود و اميدوارم در هر قسمتي مشغول بكار است موفق شود و بهروان كه جايگزين وي شده است نيز عملكرد خوبي داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد:‌با توجه به تجربه‌اي كه كفاشيان در اين مدت كسب كرده است و فراز و نشيبي كه در دوره گذشته فدراسيون با آن مواجه بوده است،‌انتظار مي‌رود در آينده شاهد موفقيت روز‌افزون فوتبال كشور باشيم و به گمانم در دوره جديد، كفاشيان مشكل خاصي در فدراسيون ندارد. /ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار