امام جمعه موقت سمنان حضور مردم در انتخابات مجلس را دشمن شكن توصیف كرد و گفت : حضور مردم آنچنان تاثیرگذار بود كه اوباما رییس جمهوری آمریكا اعتراف كرد گزینه نظامی علیه ایران بی تاثیر و بی فایده است.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سمنان حجت الاسلام ' محمد باقر عبدوس ' در خطبه های نماز جمعه سمنان با اشاره به حضور گسترده و دشمن شكن مردم در انتخابات مجلس افزود : دشمنان شش ماه از طریق مجازی و ... علیه ایران توطئه كردند و می خواستند به جمهوری اسلامی ضریه بزنند.

وی انتخابات مجلس را پس از فتنه 88 انتخابات مهمی خواند و افزود : حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در این انتخابات همه فتنه ها و پروژه ها علیه ایران اسلامی را خنثی كرد و اقتدار ایران را به جهانیان نشان داد.

وی به حضور بیش از 91 هزار نفر از واجدین شرایط در انتخابات در سمنان و مهدیشهر اشاره كرد و گفت : این حضور در تاریخ انتخابات های این منطقه بی سابقه است.

وی با تجلیل از برگزار كنندگان انتخابات كسب بیشترین آرا را به منتخب مردم تبریك گفت و افزود : منتخب مردم باید با برنامه ریزی در پیشرفت و آبادانی شهرستانهای سمنان و مهدیشهر تلاش كند.

امام جمعه موقت سمنان به سالروز تاسیس بنیاد شهید اشاره كرد و با تاكید بر جایگاه والای شهدا گفت : ما باید به جایگاه و وصیت نامه شهدا توجه نماییم و بدانیم همه مدیون شهدا هستیم.

عبدوس به سالروز تاسیس دبیرخانه كانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره نیز اشاره كرد و گفت : مسجد محوری باید احیا شود و تمام فعالیت ها حول محور مسجد انجام گیرد.

وی به چهارشنبه آخر سال اشاره كرد و متذكر شد : نباید به این مناسبت حوادثی رخ دهد كه موجب خسارت و آسیب دیدن جوانان شود.

امام جمعه موقت سمنان هفته منابع طبیعی را گرامی داشت و از مردم خواست به توسعه فضای سیز و درخت كاری توجه كنند.

شایان ذكر است به مناسبت هفته منابع طبیعی حدود 30 هزار اصله نهال امروز در محل های برگزاری نماز جمعه در استان سمنان توزیع شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.