دبير فدراسيون ورزش‌هاي روستايي و عشايري گفت: تقويم ورزشي سال 91 را فدراسيون و مجمع هيات رييسه تصويب كرده‌اند و حدود يك ميليارد و 500 ميليون تومان براي برنامه‌هاي فرهنگي ورزشي در بخش‌هاي آموزشي، پژوهشي، برگزاري مسابقات، ‌همايش‌ها و جشنواره‌هاي ملي كشور پيش‌بيني شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از خوزستان، رسول كلهر در آيين افتتاحيه دومين دوره المپياد روستايي و عشايري خوزستان، ‌اظهاركرد:‌ ورزش روستايي و عشايري تنها پنج سال است كه در كشور پايه‌گذاري شده و اكنون خوشحاليم كه در سراسر كشور جا افتاده است.

 

وي با بيان اين‌كه برگزاري اين برنامه‌هاي فرهنگي ورزشي با همت كارشناسان ما در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است، خاطرنشان‌كرد: تهيه تقويم ورزشي سال 91 و اختصاص بودجه به ورزش روستايي و عشايري كشور از مهم‌ترين برنامه‌هاي فدراسيون به شمار مي‌رود.

 

دبير فدراسيون ورزش‌هاي روستايي و عشايري تصريح‌كرد: همچنين حدود سه ميليارد تومان براي تجهيز خانه‌هاي ورزش روستايي و عشايري كشور در نظر گرفته شده است. اكنون حدود 23 ميليون نفر جمعيت روستايي و عشايري كشور را تشكيل مي‌دهند.

 

 

همچنين در اين مراسم، كريم حسيني رييس هيات ورزش‌هاي روستايي و عشايري خوزستان گفت: اين دوره از مسابقات روستايي و عشايري استان از نظر كمي و كيفي رضايت‌بخش است.

 

وي اظهاركرد: در سال 90 به عنوان هيات برتر خوزستان شناخته شديم. ما در اين سال بيش از چهار اعزام به مسابقات كشوري با حضور نزديك به 280 ورزشكار داشتيم.

 

رييس هيات ورزش‌هاي روستايي و عشايري خوزستان تصريح‌كرد: همچنين در سال جاري سه بار ميزبان مسابقات كشوري بوديم كه در اين رقابت‌ها 9 مقام كشوري كسب كرديم و همچنين بيش از هزار ورزشكار دوره‌هاي آموزش مربيگري و داوري گذراندند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.