سخنگوي رزمايش دريايي ولايت 90 گفت: پس از حصول اطمينان از پاکسازي کامل منطقه شاهد انجام برخي پرتاب‌هاي موشکي توسط يگان‌هاي شناور عليه اهداف هوايي پيش‌بيني شده در بعدازظهر امروز خواهيم بود.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنتي باشگاه خبرنگاران امير دريا دوم موسوي سخنگوي رزمايش دريايي ولايت 90  با اشاره به آغاز نهمين روز رزمايش ولايت 90 اظهار داشت:‌ امروز در ادامه اين رزمايش بزرگ بخشي از آزمايشات موشکي را پيش رو خواهيم داشت.
وي ادامه داد: به همين منظور و براي پاک‌سازي منطقه پرتاب‌ها و همچنين حصول اطمينان از برقراري ايمني لازم و کامل براي جلوگيري از به مخاطره‌افتادن يگانهايي که در اين مسير تردد مي‌کنند از صبح امروز يگان‌هاي شرکت‌کننده در رزمايش مشغول پاکسازي و قرق منطقه‌پرتاب‌هاي موشکي هستند .
امير دريادار موسوي با بيان اينکه پس از حصول اطمينان از پاکسازي کامل منطقه شاهد انجام برخي پرتاب‌هاي موشکي توسط يگان‌هاي شناور عليه اهداف هوايي پيش‌بيني شده در بعدازظهر امروز خواهيم بود افزود: به اين منظور يگان‌هاي شناور نسبت به، به پرواز درآوردن هواپيماهاي بدون خلبان کنترل از راه دور به عنوان هدف هوايي اقدام خواهند کرد و متقابلاً پس از انجام قفل راداري نسبت به پرتاب موشک اقدام خواهد شد.
سخنگوي رزمايش ولايت 90 تاکيد کرد: امروز شاهد دو پرتاب موشکي خواهيم بود که هر دو دستاورد جديدي هستند.
وي گفت: يکي از اين پرتاب‌ها مربوط به موشک سطح به هوا است که از روي يگان‌هاي شناور شليک خواهد شد که البته به تازگي مورد آزمايش قرار مي‌گيرد و همچنين در ادامه پرتاب موشک دوش‌پرتاب ميثاق 2 را خواهيم داشت که نمونه‌هاي قبلي آن پيش از اين آزمايش شده است.
دريادار دوم موسوي تصريح کرد: موشک ميثاق 2 عليه اقدامات جنگ الکترونيک(جنگال) دشمن تجهيز شده است و مي‌تواند عليه اين اقدامات مقابله کند و با وجود اقدامات جنگال دشمن،‌ هدف خود را رهگيري کرده و سپس مورد اصابت قرار دهد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار