آيت الله سيد احمد خاتمي گفت: رزمایش بزرگ دریایی ولایت 90 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را به وحشت انداخت.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران آیت الله سید احمد خاتمی شنبه شب پس از حضور در ناوشكن جماران در آب های دریای عمان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این رزمایش بازتاب بین المللی وسیعی داشته است.

وی اظهار داشت: هركدام از این رزمایش ها نقش چندین عملیات موفق نظامی را در دوران دفاع مقدس دارد، بطوری كه هم اینك رسانه های غربی به دول استكباری گفته اند شما باید قدرت ایران را باور كرده و روی قدرت این كشور حساب كنید.

وی تصریح كرد: معنای این حرف این است كه پیام این رزمایش ها را دول استكباری به خوبی فهمیده اند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه یادآور شد: پیام رزمایش بزرگ ولایت 90 هیچ گاه در جهت تجاوز و حمله نبوده ،اما این پیام سریع را دارد كه اگر هر دشمنی بخواهد حتی خیال تجاوز را علیه ایران در ذهن بپروراند و قدمی در این زمینه بردارد جواب دندان شكنی دریافت خواهد كرد.

وی افزود: این رزمایش همچنین این پیام را با خود دارد كه دنیای استكباری بداند برغم تحریم های 32 ساله ، نیروهای رزمی ما بالاترین توان ها را در عرصه های مختلف به دست آورده اند.

خاتمی با اشاره به حضورش در ناو شكن جماران كه به دست توانمند متخصصان ایرانی ساخته شد، گفت: ناو جماران به قدوم مقام معظم رهبری متبرك شده است.

وی با بیاین اینكه مدیریت مقام معظم رهبری را باید در همه عرصه ها دید،تصریح كرد : باید اعتراف كرد كه به مدیریت ایشان در موفقیت های كشور از جمله در عرصه های علمی و نظامی كمتر اشاره شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به سیاست استكبار در كشورهای اسلامی اشاره كرد و گفت: آنها به هر قیمتی به دنبال آن هستند كه جلوی خیزش های اسلامی در منطقه را بگیرند و كاملا احساس می كنند كه خیزش اسلامی در مصر، تونس، لیبی و سایر كشورها و پیروزی مطلق یا نسبی آنها صد در صد به زیان رژیم صهیونیستی است.

احمد خاتمی سقوط رژیم حسنی مبارك در مصر را موجب از دست رفتن حیات خلوت رژیم صهیونیستی دانست و گفت: براین اساس آنها برای رفع این مساله درصدد تحركات و اقدامات نظامی هستند.

وی اضافه كرد : برغم این تلاش ها از پیش معلوم است كه این رژیم شكست خورده است و چنانچه در حمله به نوار غزه به آرزویشان نرسیدند.

وی اضافه كرد: هر حمله ای را كه استكبار شروع كند از پیش معلوم است كه ناكام خواهند بود و بیداری اسلامی آن ها را رسوا كرده و می كند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار