هم اكنون پيش توليد سريال تلويزيوني هوش سياه 2 آغاز شده كه ارديبهشت سال جديد كليد مي‌خورد.

مسعود ‌آب پرور، كارگردان سينما، در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هم اكنون پيش توليد سريال تلويزيوني هوش سياه 2 آغاز شده و ارديبهشت سال 91 فيلمبرداري اين سريال را شروع خواهيم كرد.

اين كارگردان در خصوص ساخت هوش سياه 2 گفت: از ابتداي زماني كه هوش سياه 1 را ساختيم تصميم گرفتيم كه هوش سياه 2 و حتي 3 آن را نيز بسازم. زيرا از همان ابتدا مي‌دانستم كه سريال ظرفيت و پتانسيل برقراري ارتباط با مخاطب را دارد.

وي افزود: با در نظر گرفتن ملاحظات لازم در قصه پي ريزي هاي مربوطه را در خصوص ساخت سري جديد اين سريال انجام داديم تا شرايط براي ساخت سري هاي جديد نيز فراهم شود.

كارگردان سريال هوش سياه 1 گفت: درحال حاضر روي فيلم نامه آرش قادري كار مي‌كنم كه قصه هوش سياه 2 را آماده مي كند و هوش سياه 2 نيز ادامه هوش سياه 1 است در هوش سياه 1 ديديم روايت اصلي داستان بر تقابل يك پليس وظيفه شناس است كه يك مجرم تيزهوش با استفاده از حقه‌هاي الكترونيكي دست به اعمال مجرمانه مي زند.

آب پرور در خصوص بازيگران اين سريال گفت: حضور كيكاوس باكيده، و حسين ياري در اين سريال قطعي است و بازيگران جديدي نيز با توجه به قصه به سريال اضافه مي شوند/ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار