عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: شركت افراد در انتخابات را مثبت تلقي مي كنيم و در فضايي كه عده اي از تحريم انتخابات سخن مي گفتند، شركت خاتمي در انتخابات را مثبت ارزيابي مي كنيم.

حجت الاسلام حسين سبحاني نيا عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه مجلس بايد پاسخ حضور گسترده مردم در انتخابات را بدهد، اظهار داشت: مجلس بايد به مطالبات عمومي مردم توجه كند و با تصويب قوانين در جهت حل مسائل اقتصادي مردم همچون گراني، تورم و بيكاري گام بردارد.

نماينده مردم نيشابور در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه مجلس به جاي رقابت هاي سياسي و منفي، بايد به كار و تلاش در جهت مطالبات مردم بپردازند افزود: جهت گيري آراي مردم در انتخابات بر كار آمدي مجلس آينده و پرهيز از تنش هاي سياسي بود.

اين عضو هئيت رئيسه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به حضور خاتمي در انتخابات، گفت: شركت در انتخابات يك وظيفه همگاني است و نبايد اگر فردي در انتخابات شركت كرد بگوييم چرا آمد.

حجت الاسلام و المسلمين سبحاني نيا ادامه داد: اين آقايان مي توانستند زودتر از اينها مواضع و رويكردي بهتر را نسبت به نظام اتخاذ كنند تا نظام در فتنه 88 هزينه كمتري بپردازد لذا شركت افراد در انتخابات را مثبت تلقي مي كنيم و در فضايي كه عده اي از تحريم انتخابات سخن مي گفتند، شركت خاتمي در انتخابات را مثبت ارزيابي مي كنيم.

عضوفراكسيون روحانيت مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه مواضع اتخاذي برخي اصلاح طلبان در فتنه 88 به حد نصاب كامل آنان منجر مي شود، گفت: راهي كه آقايان در پيش گرفتند به جايي نرسيد و منجر به حذف كامل جريان اصلاح طلبي مي شود لذا از هر جايي كه به اشتباه ها اعتراف كنند به نفع و مصلحت آنان است و در اين مرحله نيز نبايد حضور افراد را در انتخابات با تحليل گرهاي نادرست تفسير كنيم رو به جنبه اشباتي قضيه نگاه كنيم./س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار