حجت الاسلام و المسلمين محمد تقي رهبر گفت: مردم عملكرد مسئولان را از نظام جدا مي دانند و براساس احساس تكليف براي حفظ نظام به ميان آمدند.

حجت الاسلام و المسلمين محمد تقي رهبر رئيس فراكسيون روحانيت مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به بيانات آيت الله مهدوي كني پيرامون اينكه مشكلات زندگي مردم آنان را از همراهي نظام بازداشته است، اظهار داشت: نمايندگان مجلس تمامي دستگاه ها بايد براي مردم كار كنند و تمامي تلاش آنان بر راضي نگه داشتن مردم باشد.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه در ميان دستگاه هاي مختلف، مردم كمترين نارضايتي را از مجلس دارند، گفت:‌ كمترين نارضايتي مردم از مجلس است و بيشترين نارضايتي آنان از دستگاه هاي ديگر است.

حجت الاسلام و المسلمين رهبر با اشاره به اينكه مشكلات اقتصادي حاكم بر كشور افزود: گراني، بيكاري و در كشور وجود دارد و مسئولان بايد به كنار گذاشتن نزاع سياسي به فكر حل و فصل كردن مشكلات مردم باشند.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: وقتي سخن از نارضايتي مردم به ميان مي آيد اين نارضايتي فقط مربوط به نمايندگان مجلس نمي شود چرا كه همه مسئولان و قواي ديگر هم شامل اين نارضايتي مي شوند.

وي با تاكيد بر پايبندي مردم به نظام اظهار داشت: مردم عملكرد مسئولان را از نظام جدا مي دانند و براساس احساس تكليف براي حفظ نظام به ميان آمدند لذا بايد به همه براي بدست آ‌وردن رضايت مردم تلاش كنيم.

حجت اسلام و المسلمين رهبر با اشاره به اينكه مردم ايران به دنبال زياده خواهي و فزون طلبي نيستند، گفت: اين ملت كمترين توقع را دارند و به دنبال حفظ حقوق و منافع كشور هستند تا از اين طريق عدالت حاكم شود و تنازع سياسي نيز از بين برود.

رئيس فراكسيون روحانيت مجلس با تاكيد بر اينكه اصل شركت خاتمي در انتخابات مثبت است، افزود: افرادي كه بين خود و نظام مانع مي تراشند و به نحوي رفتار مي كنند كه گويي با نظام قهر هستند بايد به نظام نزديك شوند و قهرها را كنار بگذارند.

وي ادامه داد: البته اتفاقات نامطلوب بسياري رخ داد و اميدواريم حضور خاتمي در انتخابات شروعي براي اتخاذ عملكرد و مواضع صحيح باشد.

حجت الاسلام رهبر در پايان خاطر نشان كرد: راي دادن خاتمي در انتخابات به اين معنا نيست كه اتفاقات و خلاف ها و انحرافات گذشته ناديده گرفته شود البته در صورتي كه خط مشي افراد درست شود آغوش نظام و ملت براي پذيرفتن افراد باز است./س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار