تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین دیدار مرحله پلی اف مسابقات لیگ برتر والیبال شب گذشته مقابل تیم سایپا سه بر صفر در خانه خود نتیجه را واگذار کرد.

یدالله کارگر پیشه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم شهرداری ارومیه در این دیدار بسیار بد بازی کردند آنها نتوانستند توپ های اول را به خوبی به دست پاسور برسانند بر این اساس بود که تاکنیک های تیمی هم به نحو مطلوب اجرا نشد ، ارومی ها در دفاع هم عملکرد به موقعی نداشتند و به حریف فرصت امتیاز آوری دادند.

وی خاطر نشان کرد: تیم والیبال سایپا به معنای واقعی یک تیم است 9 نفر، مهار گروهی آنها در این بازی بسیار ایده آل و عالی بود مهدی مهدوی در پست پاسور و بابک فیاضی به عنوان قطر پاسور از مهره های کلیدی و تاثیر گذار آنها محسوب می شدند.

كارگرپيشه تصریح کرد: در صورتی که ارومی ها دریافت اول های خود را تقویت می کرد علی رضا بهبودی در نقش یک پاسور با تجربه می توانست به خوبی تیم را تغذیه کرده وبه نتایج دلخواه خود برسد اما این اتفاق نیافتاد و متاسفانه شهرداری ارومیه از راهیابی به فینال بازماند حیف شد که این تیم در برابر هفت هزار تماشاگر ارومیه ای نتیجه شکست را به دست آورد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار