انجمن نجوم آیاز دومین کارگاه نجوم را با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و با همکاری انجمن سینمای جوان ایران برگزار می کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ، این کارگاه در تاریخ 19 اسفند ماه سال 90 از ساعت 9:30 الی 17:30 در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می شود.

همزمان با ثبت نام وبرگزاری این کارگاه نمایشگاه عکس توآن به مدت یک هفته در نگارخانه این مجتمع آماده بازدید علاقه مندان است .

در این نمایشگاه 33 اثر نجومی از 22 عکاس بنام ایران وجهان به نمایش گذاشته شده است .

مهدی آجیلی دبیر اجرایی این کارگاه گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش عکاسانی از سراسر جهان است که این عکاسان اعضای پروژه ای به نام جهان در شب (توآن) هستند.

این هنرمندان در سال 2009 با گردهمایی از سراسر جهان گروهی به نام عکاسان بدون مرز را تشکیل دادند و هدفشان برقراری صلح و دوستی در کل جهان بود زیرا آسمان تنها نعمت مشترک زمینیان است که بدون مرز است و تمام مردم دنیا می توانند به یک اندازه از زیبایی های آسمان می توانند لذت ببرند.

آجیلی افزود: پروژه جهان در شب به همت آقای بابک امین تفرشی از ایران تاسیس شده است و سه نفر از عکسان ایرانی : بابک امین تفرشی،اشین دانیلی ذاکارین و امیرحسین ابولفتح عضو این پروژه هستند.

وی بابیان اینکه کارگاه عکاسی نجوم در سه بخش برگزار می شود گفت: این کارگاه در سه بخش: نمایشگاه عکس پروژه جهانی توآن ،پردازش عکس های نجومی و عکاسی نجومی سیاه و سفید با تدریس آقای اشین دانیلی ذاکاریان (عضو پروژه بین المللی توآن TWAN ، مدرس عکاسی و عکاس آسمان شب ) برگزار می شود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.