وزير كشور در نامه اي از زحمات حوزه سياسي و ستاد انتخابات كشور كه با جديت تمام در جهت برگزاري انتخابات با شكوه ، قانونمند، سالم رقابتي و با حضور گسترده مردم ادامه داشته است تقدير كرد .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ مصطفي محمد نجار وزير كشور در نامه اي از زحمات و تلاش‌هاي ارزنده و شبانه روزي حوزه سياسي و ستاد انتخابات كشور كه با جديت تمام و بي وقفه در جهت برگزاري انتخابات با شكوه ، قانونمند، سالم رقابتي و با حضور گسترده مردم ادامه داشته است تقدير و تشكر كرد.

متن پيام مصطفي محمد نجار خطاب به سيد صولت مرتضوي معاون سياسي و رئيس ستاد انتخابات كشور بدين شرح است:
بسمه تعالي
جناب آقاي مرتضوي
معاون محترم سياسي و رئيس ستاد انتخابات
سلام عليكم
اينك كه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در نهايت شكوه و حضور با عظمت ، خيره كننده و حماسي مردم غيور و ولايتمدارمان در جاي جاي كشور برگزار و افتخار و برگ زرين ديگري بر
كارنامه افتخارات اين ملت غرور آفرين و سرافراز افزوده گرديد ، بر خود فرض مي دانم از زحمات و
تلاش هاي ارزنده و شبانه روز جنابعالي و همه همكاران ارجمندتان در حوزه سياسي و ستاد انتخابات كشور كه ظرف دو سال گذشته با جديت تمام و بي وقفه در جهت برگزاري انتخاباتي با شكوه ، قانونمند ، سالم ، رقابتي و با حضور گسترده مردم ادامه داشته است تقدير و تشكر نمايم .
بدون ترديد حضور چشمگير مردم در پاي صندوق هاي اخذ رأي و رضايت اين ملت بزرگ از برگزار كنندگان انتخابات بهترين پاداش براي خدمت گزاران است كه قطعاً رضايت خداوند متعال نيز در آن متجلي و مستتر
خواهد بود .
افزايش قابل توجه مشاركت سياسي مردم در عرصه تصميم گيري ها و تصميم سازي هاي كشور در همه انتخابات برگزار شده در دولت هاي خدمت گزار نهم و دهم بخش مهمي از سياست ها و برنامه هاي عدالت خواهانه دولت خدمت گزار بوده است كه بحمدا... تاكنون به نحو شايسته و مطلوب محقق شده است .
توفيق روز افزون و بيش از پيش شما در استمرار خدمت به خوب ترين مردم را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
مصطفي محمد نجار
وزير كشور

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار