مردم بحرين بار ديگر تظاهرات گسترده ضدحکومتي برپا کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ تظاهرات کنندگان بحريني خواهان سرنگوني رژيم خاندان آل خليفه هستند. آنان حاضر نيستند از مطالبات خود دست بکشند. 

بر اساس اين گزارش ،  بحرين روز گذشته نيزشاهد تظاهرات گسترده مردمي بود. تظاهرات بزرگي در نزديک شهر منامه ، پايتخت بحرين برگزار شد و " نبيل رجب" فعال مطرح حقوق بشر در بحرين، هدايت اين تظاهرات را برعهده داشت. شرکت کنندگان در اين تظاهرات که به نيمه شب کشيده شد شعار مي دادند  ما فقط درمقابل خدا تعظيم مي کنيم.  

 

در شهر ستره بحرين نيز مردم مراسم تظاهرات در حالي برگزار کردندکه به يادبود" محمد ابراهيم "شمع در دست داشتند. "محمد ابراهيم "جوان 19 ساله بحريني بود که در تظاهرات ماه ژانويه نيروهاي حکومتي بحرين با خودرو او را زيرگرفتند. در روستاي نبي صالح نيز شب گذشته تظاهرات گسترده شبانه برگزار شد. تظاهرکنندگان شرکت کننده در اين تظاهرات با سران مخالفان در اين کشور اعلام همبستگي کردند.

 اين درحالي است که رژيم آل خليفه با پشتيباني هاي نيروي سعودي به سرکوب وحشيانه مردم بحرين ادامه مي دهد. تاکنون دهها نفر از تظاهرات کنندگان در اين سرکوبها کشته شده و دهها نفر نيز زخمي شده اند . رژيم بحرين از حمايت کشورهاي غربي از قبيل آمريکا و انگليس برخوردار است . اما به گفته تحليلگران مردم بحرين مصمم هستند به انقلاب خود ادامه بدهند./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار