مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در جمع مدیران محلات و بانوان رابط شورایار منطقه 20 با اشاره به راه اندازی 22 خانه تسنیم بانوان رابط شورایار را به عنوان مدیران خانه های تسنیم معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نرگس معدنی پور در جمع مدیران محلات و بانوان شورایار منطقه 20 با اشاره به راه اندازی خانه های تسنیم در سطح محلات این منطقه گفت: بانوان رابط شورایار می توانند رابطین خانه های تسنیم نیز باشند که تحقق این امر موجب تسریع در عملیاتی شدن فعالیتهای خانه های تسنیم می شود.
وی برقراری تعامل بیشتر مدیر محله با سایر نهادهای محله را از برکات فعالیت خانه های تسنیم برشمرد و افزود: فعالیتهای مورد اشاره خانه تسنیم با اولویت بندی مدیران محلات و رابطین خانه های تسنیم با توجه به مقتضیات هر محله اجرا می شود.
وی عملکرد اداره بانوان شهرداری منطقه 20 و زیر ساختهای موجود در منطقه را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: شهر ری به عنوان قطب فرهنگ و مذهبی شهر تهران نیازمند زیر ساخت های بیشتری از جمله توسعه مجموعه شهربانو و مراکز مهارت آموزش کوثر است.
همچنین شهردار منطقه 20 با اشاره به ضرورت افزایش مجموعه شهر بانو و مراکز مهارت آموزی کوثر در منطقه 20 گفت: مراکز مورد اشاره با توانمند سازی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار گام موثری را در رفع مشکلات آنان برداشته است و این در حالی است که این منطقه نیازمند نگاه ویژه ای در زمینه اعتبارات حوزه بانوان است.
مجتبی عبداللهی خاطر نشان کرد: بانوان رابط شورایار به عنوان نخبگان محلی بایستی در شناسایی و رفع مشکلات محله شان تلاش بیشتری کنند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار