امشب و از ساعت 23:15 به وقت ايران دو تيم بارسلوناي اسپانيا و بايرن لوركوزن آلمان ديدار برگشت خود را در مرحله يك هشتم نهائي ليگ قهرمانان اروپا برگزار مي كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ديدار رفت آنها در آلمان با برتري 3 بر يك آبي اناري پوشان اسپانيايي به پايان رسيد تا با آرامش خيال بيشتري شاگردان پپ گوارديولا به بازي امشب فكر كنند.

در ليگ هاي داخلي، بايرن لوركوزن در ديدار هفته بيست و چهارم بوندس ليگا با 2 گل از سد بايرن مونيخ گذشت و ا لبته در رتبه پنجم قرار گرفت .

شاگردان پپ نيز در هفته بيست و ششم لاليگا با نتيجه 3 بر يك تيم اسپورتينگ گيخون را شكست دادند تا همچنان پشت سر رئال مادريد در رتبه دوم جدول ليگ اسپانيا قرار گيرند.

تيم بايرن لوركوزن در مرحله قبل باتيم هاي چلسي، والنسيا و گنك در گروه E ديدار كرد و توانست پس از چلسي با 10 امتياز از اين گروه به مرحله بعد صعود كند.

تيم بارسلونا نيز در گروه H با آث ميلان: ويكتوربا بلژن و با ته بوريسوف همگروه بود و با كسب 16 امتياز به عنوان تيم اول به مرحله يك شانزدهم ليگ قهرمانان راه يافت.

تيم باير لوركوزن اين فصل با تيم اسپانيايي ديگري نيز روبرو شده بود. اين تيم آلماني در مرحله گروهي مقابل والنسيا دراسپانيا با نتيجه 3 بر يك بازي را واگذار كرده بود.

ميشائيل بالاك در زمان حضور در چلسي مقابل تيم بارسلونا بازي كرده بود و خاطره خوبي از آن بازي در ذهن ندارد.چرا كه با اشتباه داوري تيم آنها بازي را به آبي آناري ها واگذار كرد تا پپ گوارديو لا در نهايت قهرمانان ليگ شود.

بازي رفت اين دو تيم نشان داد كه بازي كار سختي در نئو كمپ نخواهد داشت. و در صورتي اتفاق ويژه اي پيش نيايد مي تواند در مرحله يك چهارم قهرمانان حاضر شود.

*آپوئل نيكوزيا-ليون

دير ديگر ديدار امشب دو تيم آپوئل نيكوزيا وليون به مصاف يكديگر بروند ديدار رفت اين دو تيم در فرانسه با پيروزي يك بر صفر تيم ميزبان با پايان رسيد و آنها مي توانند با تساوي بدون گل به مرحله بعد برساند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار