معاون امنیتی انتظامی استاندار آذربایجان غربی از حضور مردم در پای صندوق های رای تقدیر كرد

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگارا

ن؛عیسی قنبری، معاون امنیتی انتظامی استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از حضور پرشكوه و حماسی مردم ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند تقدیر كرد.

این پیام كه در سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غرب درج شده به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

« میزان رأی ملّت است »

با استعانت از پروردگار متعال ، برابر برنامه ریزیهای قبلی صورت گرفته ، ستاد امنیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی از تاریخ 07/07/90 با یك قدم فراتر ، عملاً كارخود را شروع نمود . برای نیل به اهداف مدّ نظر كه همانا برگزاری انتخاباتی سالم ، با طراوت و امید بخش ، با مشاركت بالای مردمی در فضایی امن و آرام بود ،بر این اساس ستاد امنیت انتخابات استان بر آن شد تمام فعالیتهای خود را در این راستا تنظیم و به منصّه ظهور برساند .

با امعان نظر به برخی تحركات و حساسیت های امنیتی موجود در استان و تحریم انتخابات از جانب گروهكهای ضد انقلاب و اپوزوسیون خارجی و تلاش گسترده معاندین در فضای مجازی الكترونیك و شبكه هایی ماهواره ای وابسته برای پائین آوردن میزان مشاركت مردمی و عدم حضور در پای صندوقهای اخذ رأی ، ستاد امنیت انتخابات استان با تدوین و اجرای سیاستهای مدّبرانه توانست تمامی اقدامات و نقشه های شوم آنان را خنثی و عقیم نماید . همانطوریكه مستحضرید استان آذربایجان غربی باكشورهای همجوار خود بیش از 967 كیلومتر مرز مشترك دارد . در كنار این ما حضور نیروهای فرا منطقه ای و استكباری در آن سوی مرزها را شاهد هستیم كه این امر بار امنیتی متعددی با خود همراه دارد . از اینرو ، و با توجه به اینكه در آستانه برگزاری انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی بودیم ، تلاشها و اقدامات نظارتی و كنترلی با صلابت متعددی توسط نیروهای سپاه و مرزبانی استان در سلسله مرزهای حوزه استحفاظی را شاهد بودیم تا امنیت پایداری در سراسر مرزهای استان تثبیت گردد .

در روز رأی گیری در برخی از مناطق استان كه با بارش شدید برف و برودت بالای هوا مواجه بودیم ، همّت والا و عزم جدّی اعضای شعبات اخذ رأی در مراكز جمعیتی كوهستانی و صعب العبور این موانع جغرافیائی و فیزیكی را كنار زده ، به گونه ای كه در سایه سار نیروهای محافظ صندوقها ، اعضای شعب با پای پیاده تمامی مشقت ها را به جان پذیرفته و در مناطق برف گیر رأی گیری را ادامه داده و با اخذ رأی از روستائیان عزیز ساكن در مناطق مرزی ، آنان را در تعیین سرنوشت آینده مملكت خویش سهیم ساختند .

برای تأمین امنیت انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی تعداد 6200 نیروی محافظ از پرسنل زحمتكش و خُدوم فرماندهی انتظامی با همكاری و مساعدت فرماندهی بسیج و سپاه و مرزبانی استان به كار گرفته شد و با تدوین طرحهای متعدد امنیتی در جلسات ستاد امنیت و تصویب آن در شورای تأمین استان ، طرحهای مذكور در استان به همّت نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی با تعامل نزدیك مراجع قضایی در مراحل قبل ، حین و بعد از اجرای انتخابات به مرحله اجرا در آمد و الحمدُلله بدون هیچ گونه مشكل امنیتی خاص انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی با مشاركت بالای 70 درصدی مردم ولایتمدار و شهید پرور استان در كمال امنیت و آرامش برگزار گردید .

حضور حداكثری با نشاط و ستودنی مردم شریف استان در پای صندوقهای اخذ رأی فی الواقع فریاد لبیك بود به ندای مقام عُظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) و مُهر تأئیدی بود بر امنیت پایدار حاكم در سطح استان و تائید تلاشهای شبانه روزی مسئولین خُدوم و دست اندركاران تأمین كننده امنیت .

در نهایت از همت و تلاش نیروهای دست اندر كار امنیتی و انتظامی در استان و فرمانداران محترم به لحاظ تلاش ها و اقدامات بسیار خوب آنان تشكر می نمایم./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.