نماینده مردم رشت با اشاه به مشاركت 65 در صدي مردم در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس نهم باید پیام حضور مردم در انتخابات را درک کند و در راه تحول اقتصادی، مهار تورم و اشتغالزایی گام‌های موثری بردارد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۷ اسفند) بهارستان در نطق میان دستور خود با اشاره به مشارکت ۶۵ درصدی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن در سراسر کشور، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای نشان داد همه تهدیدها و فشارهای بین‌المللی بر عزم ملت ایران بی‌اثر است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس نهم باید پیام حضور مردم در انتخابات را درک کند و در راه تحول اقتصادی، مهار تورم و اشتغالزایی گام‌های موثری بردارد.

 

وی خواستار حضور بانشاط مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شد و ادامه داد: مردم با کسی تعارف ندارند بنابراین کسانی که پیروز انتخابات شدند و آنهایی که به مجلس نهم راه نیافتند مراقب گفتار و رفتار خود باشند و اگر اعتراضی دارند آن را از طریق دستگاه‌های نظارتی پیگیری کنند.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تصریح کرد: انتظار می‌رود مصوبات سفر سوم هیأت وزیران به استان گیلان عملیاتی شود و وزیر نیرو برای بحران فاضلاب و آب شرب شهر رشت فکری کند.
 

وی در ادامه اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی جلوی ساخت و سازهای غیراصولی را بگیرد، وزیر جهادکشاورزی مراقب قیمت و توزیع عادلانه نهاده‌های کشاورزی همچون کود و سم باشد و وزیر آموزش و پرورش نیز برای جذب مربیان پیش‌دبستانی فکری کند و برای استخدام فرزندان فرهنگیان امتیازات ویژه‌ای قائل شود.

وی خاطرنشان كرد: مردم از تبعیض در استخدام‌های دولتی گله‌مند هستند و می خواهند این مسائل برطرف شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار