مدیر اداره بانوان منطقه 13 گفت:‌به منظور ایجاد کارآفرینی ویژه بانوان سرپرست خانوار شش کارگاه آموزشی با موضوع طرح همیار مشاغل خانگی برگزار شده که با استقبال شهروندان این کارگاه ها تا پایان سال برگزار می شود.

فهیمه احمدیخواه در گفتگو با

خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران

افزود:‌کارگاه آموزشی با محوریت طرح همیار مشاغل خانگی برای ارتقای توانمندی بانوان در زمینه کارآفرینی و ایجاد روحیه خودباوری در بانوان در ساختمان شهربانو برگزار می شود.

به گفته وی در این کارگاه ها بانوان با انواع کسب و کار خانگی آشنا شده و مهارتهای شغلی آنها ارزیابی می شود.

مدیر اداره بانوان منطقه 13 تصریح کرد: بانوان با شرکت در این کارگاه ها با چگونگی عرضه و فروش محصولات خانگی و راه اندازی واحدهای پشتیبان آشنا شه و از مشاوره فردی جهت راه اندازی کسب و کار خانگی بهره مند می شوند.

*برپایی غرفه بهاره به همت زنان سرپرست خانوار

فهیمه احمدیخواه گفت: در راستای اجرای طرح همیار مشاغل خانگی و در آستانه سال جدید غرفه بهاره در بوستان معلم جنب ساختمان شهربانو برپا شده و علاقمندان می توانند از این غرفه ها بازدید و خرید کنند.

به گفته وی این غرفه ها شامل غرفه های پوشاک ترشی غذاهای خانگی صنایع دستی شیرینی پزی و هنرهای خانگی بوده است.

احمدی خواه خاطر نشان کرد: در این بازارچه خانمهای سرپرست خانوار تولیدات خود را در معرض دید شهروندان محل قرار داده و هربازدید کننده ای با پرداخت هزینه های ناچیز می تواند اجناس مورد نیاز خود را تهیه کرده و در این کار خداپسندانه نیز شرکت کند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار