رئيس مجلس خبرگان رهبري تاكيد كرد: وظيفه ما اين است كه از نظريه ولايت فقيه حفاظت كرده و به عنوان شاخه‌هاي درخت تنومند ولايت محافظ آن باشيم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران در جلسه‌اي كه سه شنبه‌ شب با حضور اعضاي مجلس خبرگان رهبري در دفتر رئيس اين مجلس برگزار شد؛ آيت‌الله مهدوي كني با ابراز اميدواري نسبت به اينكه اجلاس خبرگان به تقويت نظام و رهبري مي‌انجامد اظهار داشت: تعبير من از نظارت خبرگان بر رهبري دفاع از رهبري و جلوگيري از هجمه دشمنان و همچنين جلوگيري از حوادثي است كه سبب تضعيف رهبري چه در تصميم‌گيري‌ها و چه در اظهارنظرها شود.

وي با بيان اينكه مسئله ولايت فقيه به عنوان يك نظريه از سوي امام خميني (ره) مطرح شد افزود: معنايي كه از سخن امام در اين باره برداشت مي شود متناسب با اوضاع زمان و مكان است.

رئيس مجلس خبرگان رهبري تاكيد كرد:‌ وظيفه ما اين است كه اين نظريه را حفاظت كنيم نه اينكه در مقام نقد و تضعيف آن برآييم.

آيت‌الله مهدوي كني ادامه داد:‌ ما بايد به عنوان شاخه‌هاي ولايت اين درخت تنومند را حفظ كنيم نه اينكه اگر اشتباهي صورت گرفت آنرا قطع كنيم.

وي تاكيد كرد:‌ما در پي حفاظت از ولايت بايد بيشتر فداكاري كنيم.

رئيس مجلس خبرگان رهبري در ادامه به بيان سخناني درباره انتخابات مجلس نهم پرداخت.

گفتني است در اين نشست شخصيت‌هايي چون آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه، حجت‌الاسلام رئيسي معاون اول قوه قضاييه و آيت‌الله احمد خاتمي حضور داشتند.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار