شهردار منطقه 19 هیچ گونه تعارضی در ساخت و سازها نداشته و ساخت و سازها در منطقه 19 افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس عباداله فتح الهی در نشست خبری امروز با بیان این مطلب گفت: منطقه 19 نخستین منطقه ای است که نقشه سه بعدی آن با دقت 50 سانتی متر آماده شده است و به عنوان منطقه پایلوت در اختیار مهندسان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در بعد اجتماعی در کنار استقرار مدیران در سراهای محله 13 کتابچه هویت محله برای هر یک از محله های 13 گانه منطقه نگاشته شد و به زودی رو نمایی خواهد شد.
شهردار منطقه 19 اظهار کرد: در بافت فرسوده علاوه بر ارائه تسهیلات؛ طرح های تشویقی نیز در مورد تامین پارکینگ برای نو سازی در نظر گرفته شده است که در آن تامین نیمی از پارکینگ ها به عهده شهرداری خواهد بود.
وی ادامه داد: در زمین های ریز تا 300 متر می توان با احداث پارکینگ های محله بخشی از نیازهای محل پارک با فاصله 250 متر رفع می شود.
فتح الهی خاطر نشان کرد: امسال 10 سرای محله در راستای تحقق اداره محله توسط مردم در منطقه 19 احداث شد و در ساختمان هایی مطابق با استانداردها از 13 محله 10 محله اکنون دارای سرای محله هستند.
وی گفت: در این 10 سرای محله 10 سان دو قلوی خواهران و برادران با ظرفیت 5 هزار نفری 30 درصد ظرفیت آنها شبانه روزی شده است.
فتح اللهی به گرامیداشت حضور مقام معظم رهبری و کاشت نهال بوستان ولایت اشاره کرد و گفت: یکی از توفیقاتی که نصیب ما شده است و فردا همزمان با سالروز کاشت نهال بوستان ولایت مراسمی در محل برگزار خواهد شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار