رییس ستاد تسهیلات سفرهای کشور گفت: طرح نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از اعضای ستاد سفرهای كشور ویژه ایام نوروز به اجرا در می آید.


منوچهر جهانیان معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به افزايش مراجعه مردم برای تهیه و تامین اقلام ضروری در تعطیلات سال جدید و تعدد سفر ، احتمال افزایش قیمت کالا، خدمات و اخلال در بازار از سوی عناصر فرصت طلب و سودجو وجود دارد. به همين منظور سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی، اجرای طرح نظارت بر بازار را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: بر مبنای این تصمیم معاون و مدیر کل تعزیرات حکومتی استان به عنوان رییس ستاد طرح نظارتی ویژه و کشیک نوروزی به ستاد تسهیلات سفرهای کشور معرفی شده است تا این طرح در ايام نوروز در سراسر كشور اجرا شود.
**** پیش بینی رشد 30 درصدی سفرهای نوروزی
رییس ستاد تسهیلات سفرهای کشور با اشاره به اينكه پیش بینی مي شود سفرهای نوروز 91 با حداقل 30 درصد رشد همراه باشد افزود: بر مبنای برنامه ریزی و حضور فعال و موثر دستگاه ها و سازمان های عضو ستاد تسهیلات سفرهای کشور، انتظار می رود سفرهاي نوروزي پر رونق تر از گذشته انجام و نیاز مسافران نوروزی در سطح گسترده تامين شود.
وی با تاكيد بر تعامل ارگان های فرابخشی عضو ستاد تسهیلات سفرهای کشوربه منظور خدمات رساني گسترده به گردشگران نوروزي،یادآور شد: پیش بینی مي شود سفرهاي نوروزي با رشد30 درصدی مواجهه باشد.


****اجرای طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران در نوروز91

رییس ستاد تسهیلات سفرهای کشور از اجراي طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروز 91 از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد و گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان يكي از اعضاي ستاد تسهیلات سفرهای کشور و با هدف تامین نیاز گردشگران نوروزی در طول سفر، اقدام به اجرای طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروز 91 کرده است.
وی اظهار داشت: رسیدگی به امور پیش فروش بلیت، تامین ناوگان مورد نیاز، نظارت بر ارتقای سطح خدمات، جمع آوری و ارسال آمار و اطلاعات حمل و نقل مسافر، هماهنگی با دستگاه های مرتبط و افزایش ایمنی بخشی از امور لحاظ شده در طرح افزایش ایمنی حمل و نقل مسافران نوروز 91 است که هم اکنون به اجرا در آمده است.
جهانیان ضمن ابراز خرسندی از تعامل فرابخشی ارگان های عضو ستاد، یادآور شد: با توجه به اینکه تسهیل در تردد از جمله نیازهای اولیه مسافران نوروزی به شمار می آید؛ لذا به اجرا در آمدن این طرح بی شک افزایش رضایتمندی بیش از پیش را به دنبال خواهد داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار