مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: مطالبات سنگ آهن را به حد اقل رسانده ودر اسرع وقت نسبت به پرداخت آن اقدام می كنیم

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛'صفرعلی براتی' كه به همراه دو تن از مدیران بخش خرید و تامین مواد اولیه شركت ذوب آهن اصفهان به منظور بازدید از مجموعه شركت سنگ آهن مركزی به بافق آمده بود افزود: امیدواریم تعاملات طرفین دو شركت سنگ آهن مركزی بافق و ذوب آهن اصفهان كما فی السابق ادامه داشته باشدو بنده در همین جا قول میدهم كه بدهی ذوب آهن اصفهان را كه بابت خرید مواد اولیه از شركت سنگ آهن بافق به وجود آمده به زودی تسویه شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ضمن قدر دانی از زحمات كلیه كاركنان شاغل در سنگ آهن مركزی و مدیریت این شركت، خواستار توجه بیشتر مدیریت و مجموعه سنگ آهن مركزی بر ارسال سنگ آهن طبق عیار درخواستی جهت كوره بلند اصفهان شد.

حجت الاسلام والمسلمین 'سید جواد سلیمانی' امام جمعه بافق هم در این بازدید ضمن خوشامدگویی به میهمانان شركت ذوب آهن اصفهان گفت: سنگ آهن و ذوب آهن همچون پدر و فرزند از ابتدای تاسیس به یكدیگر وابسته بوده اند و امیدواریم تعامل وهمكاری این دو شركت كه موجب رشد وتوسعه اقتصادی كشور اسلامی می شود سالیان دراز ادامه یابد..

دكتر ' علیرضا یاراحمدی' مدیرعامل شركت سنگ آهن بافق نیز حضور مدیران ارشد ذوب آهن اصفهان را را باعث دلگرمی كاركنان و مدیران شركت سنگ آهن مركزی ایران بافق دانست و افزود: سعی ما بر این است كه طبق قرار داد فی مابین و با بهترین شرایط فنی، سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن اصفهان را فراهم نموده و بیشترین توجه خود را به این امر معطوف نماییم.

در پایان مدیر عامل شركت ذوب آهن اصفهان به همراه مدیرعامل و معاونین شركت سنگ آهن بافق از مجموعه معدن چغارت و كارخانه فرآوری ،معادن سه چاهون و میشدوان بازدید نمودند و از نزدیك با نحوه استخراج در این معادن ، آشنا و با توضیحاتی كه كارشناسان مربوطه ارائه نمودند ازمیزان عیار سنگ های موجود در معادن فوق مطلع شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.