معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره "رسانه و حضور" تا پانزدهم اردیبهشت ماه 1391 خبر داد.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

، دادی" اظهار داشت: با توجه به دو مرحله‌ای شدن انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی و همچنین استقبال مطبوعات، مهلت ارسال آثار به جشنواره یاد شده تمدید شد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نهم نشان دهنده اقتدار و بصیرت بالای مردم داشت و در این میان مطبوعات و رسانه‌ها با رعایت اخلاق حرفه‌ای می توانند رسالت خود را به انجام رسانده و نقش تاثیرگذاری در بصیرت افزایی جامعه ایفا نمایند.

دادی تاکید کرد: مطبوعات باید حضور مردم در انتخابات و حرکت حماسی مردم در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی را به نحو شایسته به تصویر بکشند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و  ایجاد رقابت سالم بین مطبوعات محلی و خبرگزاری ها عنوان کرد.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش شامل رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها و تارنماهای اینترنتی در رشته‌های مصاحبه، تیتر، گزارش،‌سرمقاله، یادداشت و عکس برگزار می‌شود.

دادی موضوع بخش ویژه این جشنواره را شامل جهاد اقتصادی عنوان کرد .

براساس این گزارش علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز، خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه آبرسان، جنب کلانترکوچه،‌خانه فرهنگی تبریز، ‌اداره مطبوعات و تبلیغات ارسال نموده و یا با شماره 3350024 تماس حاصل نمایند.

همچنین شرکت کنندگان می توانند برای دریافت فراخوان جشنواره یاده شده به آدرس اینترنتی www.eana.ir مراجعه كنند./ب

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.