همايش تجليل از قهرمانان سواركاري استان چهار محال و بختياري روز 24 اسفند در سالن سازمان تبليغات چهار محال و بختياري برگزار مي شود.


تيمور فتاحي، رئيس هئيت سواركاري چهار محال بختياري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: همايش تجليل از قهرمانان و فعالان سواركاري طي مراسمي در روز 24 اسفند در سالن سازمان تبليغات اسلامي استان برگزار مي شود.
وي تصريح كرد: اين تجليل شامل قهرماناني است كه در سال جاري عنوان كرده اند و افرادي كه در زمينه كلاس هاي آموزشي و انجام مسابقات فعال هستند، مورد تقدير قرار مي گيرند.
فتاحي گفت: يك دوره مسابقات استقامت خواهيم داشت كه فروردين سال 91 خواهد بود و علاقه مندان با هم به رقابت مي پردازند.
وي عنوان كرد: رقابت هاي كورس بهاره نيز در سال آينده برگزار خواهد شد و امسال به دليل آماده نبودن محل برگزاري مسابقات نتوانستيم مسابقه اي در اين زمينه برگزار كنيم.
فتاحي اشاره كرد: پيست سواركاري كورس هم اكنون 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و تا خرداد سال آينده 30 درصد بقيه نيز تكميل و فاز اول اين مجموعه افتتاح خواهد شد.
وي اضافه كرد: در استان مسابقات پرش با اسب نداريم منتظريم كه فاز دوم مجموعه سواركاري استان ساخته شود و بعد مسابقات را آغاز كنيم.
فتاحي گفت: مجموعه سواركاري استان مدتي است كه كار احداث آن شروع شده است اين محل در چند فاز تعريف و برنامه ريزي شده و تنها مشكلي كه در اين زمينه داريم اين است كه كار احداث اين مجموعه با كندي پيش مي رود و با توجه به اينكه اعتبارات اين مكان از طريق بودجه دولت تامين مي شود از مسئولان امر تقاضا داريم با افزايش هزينه اين محل نسبت به افتتاح آن را اسرع وقت اقدام كنند.
وي عنوان كرد: رقابت هاي درساژ نيز از قديم بصورت سنتي در چهار محال و بختياري انجام مي شود و اين رقابت ها به صورت قوانين بين المللي و به روز انجام نمي شود.
فتاحي ياد آور شد: استقبال در اين استان خيلي خوب است و علاقه مندان زيادي به اين ورزش مي پردازند.
وي خاطر نشان كرد: براي توسعه سواركاري استان بايد امكانات كافي دراختيار علاقه مندان قرار گيرد و ساخت مجموعه سواركاري مواردي است كه با داشتن وسايل و امكانات كافي مي تواند به تدريج اين ورزش كمك كند و فرهنگ سازي نيز بخش ديگري است كه تاثيرات مثبتي مي تواند به سواركاري داشته باشد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار