دبير فدراسيون بوكس گفت: تمام تلاش خود را به كار مي بنديم تا تعداد سهميه خود را در قزاقستان افزايش داده و براي حفظ آبرو و شخصيت قهرمانان و فدراسيون با كسب حداقل 3 سهميه اين رقابت ها را ترك كنيم.

همايون اردلان در گفتگو با خبرنگار ورزش باشگاه خبرنگاران بيان داشت:پيش از اين در رقابت هاي جهاني آذربايجان يك سهميه المپيك براي كشورمان توسط احسان روز بهاني در وزن 81 كيلوگرم كسب شد كه اميدواريم بتوانيم اين تعداد را در رقابت هاي قزاقستان كه آخرين مرحله كسب سهميه المپيك 202 لندن به 3 سهميه افزايش دهيم.

وي در ادامه بيان داشت: با توجه به برنامه ريزي هاي فدراسيون بوكس و كادر فني تيم ملي ملي پوشان تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشته و مشت زنان در يك آمادگي مطلوبي به سر مي برد.

اردلان در ادامه افزود: در مسابقات بوكس قهرماني جهان آذربايجان كار براي ما سخت بود و متاسفانه با وجود آمادگي كامل بوكسورهايمان فقط توانستيم يك سهيمه كسب كنيم اما به دنبال آن هستيم كه در رقابت هاي آسيايي قزاقستان بهتر عمل كنيم.

اردلان درخصوص سطح مسابقات آسيايي قزاقستان اظهار داشت: مسابقات آسيايي قزاقستان به سبب آنكه آخرين مرحله شانس مشت زنان آسيايي در المپيك لندن است كشورهاي آسيايي در اين رقابت ها با بهترين و فني ترين مشت زنان خود در اوزان مختلف حضور خواهند داشت. و نيز هنوز در برخي اوزان نفرات بسيار قوي جهان و آسيا باقي مانده كه اين امر كار را براي مشت زنان ها دشوار خواهد كرد.

وي در ادامه بيان داشت: بهرحال در برخي از اوزان ملي پوشان كشورمان اين شانس را خواهند داشت كه بتوانند با كمي تمركز و استفاده درست از فن و تكنيك خود در رينگ مسابقات به اين مهم دست يابند و حريفان قدر خود را با فن و تكنيك مغلوب كنند و تا با اقتدار قزاقستان را ترك كنيم.

اردلان اظهار داشت: متاسفانه نتوانستيم با مسئولين فدراسيون داغستان به هماهنگي درستي برسيم و سفر ملي پوشان بزرگسال داغستان به ايران لغو شود تا بدين ترتيب منتخب زنانمان تا زمان اعزام با يكديگر به مبارزه بپردازند.

اردلان در پايان بيان داشت: اميدواريم مشت زنان ملي پوش كشورمان در اين رقابت ها از خود عملكرد خوبي را نشان دهند و با كسب چند سهميه در اين رقابت ها آبرو فدراسيون بوكس و قهرمانان اين رشته رزمي را حفظ كنند./ق.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار