كتاب "تظاهرات حرف هاي اضافه" سروده حميدرضا شكارسري در حال حاضر و پس از قرارگيري در اختيار انتشارات حوزه،منتظر اخذ مجوز چاپ و نشر و راهيابي به نمايشگاه بين المللي كتاب تهران است.

حميدرضا شكارسري،‌شاعر در گفتگو با خبرنگار بخش ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار كتاب "تنها‌ برف كوچ نكرده است"،در هفته جاري،‌افزود:اين كتاب مجموعه شعري متشكل از 100 قطعه شعر نوي كوتاه با كاراكتر برف است.

وي به شيوه خاص سرايشي خود و سرودن چند شعر با المان هاي خاص و واحدي چون برف و باران اشاره كرده و گفت:شخصيت هاي ثابت ،‌جوي ثابت را بر شعر حاكم نمي كنند؛بلكه فضا و كلمات را احضار كرده و ژانر را ايجاد مي كند.

اين شاعر با تاكيد بر اين مضمون كه گاهي مواقع اسم فضاي شعر را لو مي دهد،اظهار داشت:من براي هيچكدام از اشعار آمده در مجموعه هاي شعر خود عنواني نگذاشته و آنها را براساس شماره فهرست كرده ام.

شكارسري در ادامه خبر از نمايش احتمالي مجموعه شعر "تظاهرات حرف هاي اضافه" در بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران،داده و تصريح كرد:اين كتاب كه درحال حاضر و پس از قرارگيري در اختيار انتشارات حوزه،در انتظار اخذ مجوز بوده و به هشتاد شعر كوتاه در حدود 80 صفحه پرداخته است./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار