فرمانده كل ارتش با اشاره به اينکه برگزاري رزمايش بزرگ دريايي ولايت 90 نقطه عطفي در نشان دادن صلابت، اقتدار، امنيت و عزت كشور بود؛ گفت: نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران امروز يكي از شاخص هاي مهم و ارزشمند باور ملي است.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي نيروي دريايي ارتش، سر لشکر عطاء... صالحي فرمانده كل ارتش در جمع فرماندهان، مسئولين و كاركنان قرارگاه مقدم نيروي دريايي ناوگان جنوب گفت: نيروي دريايي راهبردي امروز بحمدالله اين توانمندي را دارد كه علاوه بر خليج عدن، دريايي مديترانه، كانال سوئز، شمال اقيانوس هند و درياي سرخ، در اقيانوس اطلس نيز حضور پيدا كند و اين نشان از اقتدار ايران اسلامي و آمادگي كامل اين نيرو دارد.

وي با ابراز قدراني و خرسندي از عملكرد نيروي دريايي، به رضايت خاطر فرماندهي معظم كل قوا از رزمايش دريايي ولايت 90 اشاره كرد و افزود: در ديداري كه با مقام معظم رهبري داشتيم ايشان فرمودند: «خسته نباشيد، كار شيرين و به جايي انجام گرفت، روحيه‌ها بسيار بالا بود، نيروي دريايي كه امروز با شوق و رغبت در آن مشغول هستيد فرق مي كند با نيروي دريايي چند سال گذشته چرا كه شما نشان داديد كار نشدني وجود ندارد و ثابت كرديد كه مي توانيد».

فرمانده كل ارتش در ادامه، شش شاخص مهم برگرفته از كلام رهبر معظم انقلاب و فرماندهي كل قوا در خصوص نيروي دريايي اعم از داشتن همت بلند، تغيير ماموريت از سرزميني ومنطقه اي به راهبردي، هدف‌گذاري در دو بعد اهداف بلند و واسطه، احساس و باور تهديدات، تهيه طرح هاي مناسب و منطبق با واقعيت و همتاسازي و آموزش خوب در مراكز علمي و آموزشي نيروي دريايي از جمله دانشگاه و آموزشگاه را مشخص و تأكيد كرد كه اين نيروي راهبردي بايستي با اين توانمندي ها پيش برود.

سرلشکر صالحي در پايان با اشاره به ضعف قدرت‌هاي استكباري به ويژه رژيم صهيونيستي در منطقه خاطرنشان كرد: ميزان پايداري اين رژيم غاصب در حركات تهاجمي رو به افول است به نحوي كه در جنگ با حزب ا... 33 روز و در جنگ هاي بعدي در غزه 23 روز دوام داشتند وانشاالله در آينده اين ماندگاري به صفر كاهش پيدا خواهد كرد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار