آلبوم"بازي عوض شده" تداعي كننده خاطرات جنگ و 8 سال دفاع مقدس و تحليلي بر اوضاع رزمندگان در اين دوران است.

حبيب صبور مدير برنامه هاي عليرضا عصار در خصوص ‌آلبوم "بازي عوض شده" در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران افزود: آلبوم "بازي عوض شده" در فضايي متفاوت منتشر شده و تداعي كننده خاطرات جنگ و 8 سال دفاع مقدس و تحليلي بر اوضاع رزمندگان در اين دوران است.

وي ادامه داد: چند سالي در فكر بوديم توليد چنين آلبومي با اين مضامين بوديم و به لطف خدا بعد از مدتي موفق به انتشار آلبوم شديم آلبوم "بازي عوض شده" با توجه به اينكه بعد از "محتسب" به بازار آمد سعي داشتيم كه فاصله زماني استانداردي بين اين دو آلبوم وجود داشته باشد.

صبور در ادامه افزود: "بازي عوض شده" شامل 8 قطعه است و آهنگسازي آن را فواد حجازي بر عهده داشت اين به دليل ماهيت حماسي اين آلبوم در دو قطعه به نام هاي "خرمشهر" و" صفر مرزي" از گروه كر استفاده كرديم و كريت هاي ما در اين دو قطعه "كاوه رمضان زاده"، "حسين ذوالقدر"و" مهدي لواساني" بودند.

وي اشاره كرد: قطعات اين آلبوم با نوازندگي "ميثم دوستي"، "مازيار ظهير الديني"، " نيما زاهدي"و "فواد حجازي" انجام شد.

صبور در ادامه اظهار داشت: قطعه اول آلبوم كاري است به نام "بازي عوض شده" با شعري از "بهزاد پماني" به بررسي اتفاقات بعد از 8 سال دفاع مقدس مي پردازد قطعه دوم به نام "زخم هاي ماندگار" در همان حال و هواي ترانه اول است با اين تفاوت كه به كم لطفي مسئولان و مردم به بازماندگان جنگ نيز اشاره دارد.

وي در ادامه بيان داشت: قطعه سوم براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي گمنام و مفقودان سروده شده است و قطعه چهارم بهنام پلاك با شعري از افشين مقدم تكميل كننده ترانه خاطره نيمه جان و مضموني درباره مفقودان دارد.

مدير برنامه هاي "عليرضا عصار" افزود: "صفر مرزي" پنجمين قطعه اين آلبوم حماسي است كه اشاره به مووضع آزادسازي خرمشهر دارد قطعه بعدي"خوابي از جنس بلور" است كه با اشغار زيبايش يادآور چند عمليات از دوران دفاع مقدس است.

صبور ادامه داد: "نماز سربداران" ترانه بعدي آلبوم است كه ماهيتي ديني ملي دارد و به موضوعاتي از قبيل دين، جهاد و مليت اشاره مي كند قطعه آخر هم"خرمشهر" نام دارد كه شاعر آن دكتر شجاع پور است.

وي خاطرنشان كرد: در ارديبهشت ماه سال 91 "عليرضا عصار " به روي صحنه مي رود./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.