عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تغيير موضع اصلاح‌طلبان را نشأت گرفته از ضعف جايگاه مردمي آنان دانست و گفت:تعدیل مواضع اصلاح طلبان نسبت به نظام مقطعی و تنها بخاطر جلب افکار عمومی و در نهایت کسب رأی است.

حجت‌الاسلام ذاكري در گفتگو با خبرنگارحوزه احزاب باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به سردرگمي اصلاح‌طلبان در طي چند ماه اخير گفت: اصلاح‌طلبان حيات و ادامه استمرار فعاليت سياسي خود را در گرو موضع‌گيري‌ و جهت‌گيري سياسي مي‌بينند؛ لذا با تغيير موضع‌هاي مقطعي درصدد كسب جايگاه مردمي هستند.
عضو حزب موتلفه اسلامي اصلاح‌طلبان و اتباع حاشيه‌اي اين حزب را در برزخ سياسي توصيف و تصريح كرد: تغيير موضع اصلاح‌طلبان و برگشتن از اعلام نظرات پيشين خود و تعدیل مواضع نشان از ضعف‌جايگاهي مردمي اين حزب دارد.
وي كارنامه دولت اصلاحات را روشن و قابل قبول ندانست و افزود: مردم بيدار و هوشيار جمهوري اسلامي ايران پس از جريان فتنه با رهنمودهای مقام معظم رهبري به عملكرد اصلاحات واقف شدند و نسبت به اين حزب موضع خاصي ندارند.
وي بازي با كلمات و الفاظ سياسي را برگ برنده اصلاح طلبان نداست و خاطر نشان كرد:‌بازيهاي سياسي، تغيير موضع و بازي با الفاظ توسط سران اصلاح طلب تنها دست‌ و پا زدن در درياي خشم مردم است.
حجت‌الاسلام ذاکری به بحث نظارت شوراي نگهبان اشاره و اظهار داشت: با توجه به سيتم مناسب نظارتي در كشورمان، افراد به خوبي با ملاك‌ها تطبيق شده و بر اساس شايستگي و تطبيق با معيارهاي نظام و قانون اساسی ، توان شركت در انتخابات را خواهند داشت./ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار