رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر گفت: اسلامشهری ها 500 تا 600 تخت بيمارستاني نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، دكتر معتمد با اشاره به دور اول سفر رييس جمهور به شهرستان اسلامشهر و تصويب ايجاد بيمارستان 400 تخت خوابي گفت: در اين سفر به دنبال پيگيري هاي متعدد شبكه و دانشگاه كه از سال 84-83 آغاز شده بودیم، بحث ارتقای تخت هاي بيمارستاني مطرح شد و ايجاد بيمارستان 400 تخت خوابي كه جزء يكي از مصوبات اولويت دار بود در سال 85 به تصويب رسيد.
وي ضمن بيان مراحل انتخاب زمين مناسب براي بيمارستان گفت: انتخاب زمين مناسب بيمارستان، دو سال طول كشيد و نهايتاً در سال 87 زمين تحويل داده شد. پس از آن در سال 88 سازمان مسكن و شهرسازي پيمانكار سازه را انتخاب كرد.
مدير شبكه بهداشت و درمان اسلامشهر افزود: كارهاي مطالعاتي مربوط به پروژه در سال 87 به انجام رسيد و نهايتاً در سال 88 اين پروژه افتتاح شد.
دكتر معتمد با اشاره به 40 درصد از پيشرفت فيزيكي مرحله سازه بيمارستان گفت: ساخت اين بيمارستان به عهده سازمان مسكن و شهرداري بوده و تجهيز فني و جذب نيروي كار آن بعهده وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشكي تهران و شبكه بهداشت و درمان اسلامشهر است.
وي ضمن معرفي كلي بيمارستان 400 تخت خوابي گفت: اين بيمارستان از تيپ B بوده و شامل چهار تخصص اصلي داخلي، جراحي، زنان، اطفال و ديگر تخصص هاي لوكس است كه چند روز در هفته ارائه خدمت مي دهند. همچنين داراي درمانگاههاي تخصصي و فوق تخصصي مي باشد.
دكتر معتمد با بيان آن كه تاسيس بيمارستان 400 تخت خوابي يكي از اقدامات اساسي و جديد جهت پاسخگويي به نيازهاي درماني مردم اسلامشهر است، گفت: با بهره برداري از اين بيمارستان بسياري از مشكلات اساسي مربوط به حوزه درمان مردم منطقه رفع مي شود./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار