فردي كه با سو استفاده از افراد سالخورده و بيسواد كارت عابر بانك آنها را با كارت هديه يا كارت سوخت فاقد اعتبار تعويض مي كرد روز گذشته دستگير شد.

به گزارش

خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران

از مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي، با كسب خبري مبني بر حضور فردي ناشناس و مشكوك در جلوي يكي از عابر بانك هاي شهرستان پيرانشهر بلافاصله اكيپي از عوامل انتظامي شهرستان پيرانشهر به محل اعزام شدند.

با حضور پليس فرد مورد نظر شناسايي و به مقر انتظامي منتقل شد در بازجويي از اين مظنون وي به كلاهبرداري در مواقع واريز يارانه ها از افراد سالخورده و بي سواد وتعويض كارت عابر بانك آنها با كارت هديه يا كارت سوخت فاقد اعتبار اعتراف كرد.

با اعتراف متهم به 10 فقره سرقت با شيوه فوق وي روانه زندان شد تلاش براي شناسايي مالباختگان ادامه دارد. اخاذي مامور نماها از مرد شكارچي سه مامور نما با مراجعه به يك شكارچي در شهرستان صوصله سراگيلان با معرفي خود به عنوان مامور نيروي انتظامي سلاح وي را گرفته و متواري مي شوند.

با اعلام شكايت مالباخته و چهره نگاري از متهمان يكي از اين افراد كه مجرمي سابقه دار در امر جعل عنوان و اخاذي بود شناسايي و دستگير شد.

با دستگيري اين متهم ديگر همدستان وي نيز شناسايي، دستگير و در بازجويي ها به جرم خود و هفت فقره جرم مشابه در پوشش مامور را انحراف كردند.

هدف اين افراد از سرقت سلاح ارتكاب جرايم ديگر بوده است تلاش براي شناسايي ديگر مالباختگان ادامه دارد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار