رئیس سازمان صدا و سیما با بيان اينكه جمهوری اسلامی ایران ، کانون تحولات بیداری اسلامی در منطقه و بیداری جهانی در سراسر دنیاست گفت:دیپلماسی رسانه ای، بدنه اصلی دیپلماسی عمومی است و سفرا باید به طور حرفه ای به این مهم بپردازند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران عزت الله ضرغامی در جمع سفرا و روسای نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور، با اشاره به عملکرد رسانه ملی از آغاز بیداری اسلامی در منطقه افزود: شبکه های برون مرزی رسانه ملی پا به پای بیداری جهانی حرکت و نقشی بی بدیل ایفا کرده اند.


رئیس رسانه ملی گفت: منظور از مرابطه در آیه آخر سوره آل عمران مرزبانی است و به حسب روایات وارده شامل هر نوع مرزبانی اعم از نظامی، عقیدتی، سیاسی و فرهنگی است و سفرا ، خط مقدم پیکار با استکبارجهانی و مرزبانی از انقلاب اسلامی هستند.


رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران کانون تحولات بیداری اسلامی در منطقه و بیداری جهانی در سراسر دنیاست، افزود: آمریکایی ها در مقابل بیداری جهانی غافلگیر شده اند و بسیاری از اقدامات آنها منفعلانه است و به هیچ وجه نتوانسته اند در هیچ نقطه ای از جهان، آن را به نفع خود مدیریت کنند.

ضرغامی با اشاره به اهمیت اقدامات رسانه ای در جنبش عظیم جهانی گفت: دیپلماسی رسانه ای، بدنه اصلی دیپلماسی عمومی است و سفرا باید به طور حرفه ای به این مهم بپردازند.
/ع2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار