اختلاف معاونت سينمايي با اصناف به كوتاهي اين بخش ها در انجام فعاليت هاي به شكل مطلوب برمي گردد و مسئولان اين صنعت با برخورداري از كارنامه قابل قبول به دنبال چالش نيستند.

حسن توكل نيا تهيه كننده سينما به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: سينماي كشور هم اكنون با مشكلات و حواشي وارد شده به بدنه بخش هاي توليد و اكران سرگرم و از اصول و مباني پويايي و ارتقاء جايگاه اين صنعت در دنيا فاصله گرفته است.

وي افزود: اختلافات ميان معاونت سينمايي، مسئولان خانه سينما و اصناف در اين صنعت در گذشته كم رنگ بود و در حال حاضر ريشه آن در حال گسترش در تمامي بدنه سينما است.

اين تهيه كننده سينما تصريح كرد: معاونت سينمايي به عنوان مجري اصلي هدايت سينما به سمت رشد و خودكفايي بايد بر شيوه فعاليت هاي اصناف نظارت كامل و دقيقي داشته باشد.

توكلي نيا اضافه كرد: مسئولان سينما بايد در راستاي بررسي عملكرد اصناف اين صنعت ضعف ها را شناسايي و اقدامات موثري در زمينه برطرف كردن آنها انجام مي دهند.

اين تهيه كننده سينما ادامه داد: در جريان فعاليت هاي اصناف معاونت سينمايي با كم كاري و كوتاهي در شيوه اجراي امور محوله به اين اصناف مواجه شده و براي قطع اينگونه فعاليت هاي مخرب و پركردن خلاهاي موجود مقابل اصناف ايستاده است.

توكل نيا ابراز داشت: براي جلوگيري از گسترش حواشي در اين صنعت مسئولان سينما بايد اينگونه اختلافات را در محيطي آرام و با تشكيل جلسه هاي مختلف برطرف كنند.

اين تهيه كننده سينما بيان كرد: وجود عنصر منطق در برخورد با اين گونه اختلافات از سوي معاونت سينمايي يك اصل مهم محسوب مي شود تا پيكره اين صنعت در مقابل اينگونه حواشي واكسينه شود.

توكل نيا اظهار داشت: معاونت سينمايي با مديريت افرادي از جنس سينما با بيان چنين اختلافاتي به دنبال چالش نبوده و مي خواهد بستر لازم را براي برخورداري اين صنعت از قالب و چارچوبي پويا، خودكفا و مستقل فراهم كند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار