هفته پاياني رقابت هاي ليگ پومسه باشگاه هاي كشور با معرفي قهرمانان هر رده جمعه 12 اسفند برگزار شد.

 
علي اشرف قنبري، مدير اجرايي ليگ پومسه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بيش از 20 تيم در مسابقات ليگ پومسه امسال در 2 بخش تيمي و انفرادي شركت كرده بودند و هفته پاياني مسابقات در خانه تكواندو تهران با حضور كانگ" سرمربي تيم ملي برگزار شد.
وي گفت: در پايان مسابقات انفرادي در رده سني زير 14 سال كوشا بهاري ازتيم مسجد نبي تهران، در رده سني 14 تا 18 سال محمد نادري از ندسافارس، در رده سني 19 تا 30 سال علي سلماني از فولاد ماهان سپاهان اصفهان، در رده سني 31 تا 40 سال احمد اخلاقي از شركت برق منطقه اي سمنان، در رده سني 41 تا 50 سال حسينعلي نظري از مسجد النبي تهران و در رده سني 51 سال به بالا هادي تركاشوند از فولاد ماهان سپاهان اصفهان قهرمان شدند.
قنبري افزود: در بخش تيمي زير 35 سال تيم مسجد النبي تهران، ندسافارس الف، ندسا فارس ب و هئيت تكواندو نجف آباد در رده هاي اول تا سوم مشترك قرار گرفتند، اما درمجموع مسابقات تيمي و انفرادي تيم مسجد النبي تهران با 31 امتياز قهرمان شد.
ندسا فارس با 17 امتياز فولاد ماهان سپاهان اصفهان با 14 امتياز و هئيت گيلان با 14 امتياز وتفاضل كمتر در مكان هاي دوم و چهارم قرار گرفتند.
وي گفت: دربخش بهترين هاي مسابقات حسينعلي نظري از مسجد النبي به عنوان بهترين مربي، علي سلماني ازفولادماهان به عنوان بهترين پومسه كار، مهدي منصوري از هئيت نجف آباد به عنوان بهترين سرپرست و تيم شركت آب جنوب شرق خوزستان به عنوان تيم اخلاق مسابقات انتخاب و معرفي شدند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار