رئيس كميته پشتيباني و تداركات ستاد انتخابات استان تهران اعلام كرد:‌ براي پشتيباني انتخابات در بزرگترين حوزه انتخابيه كشور (تهران) يك ميليارد تومان هزينه شده است.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، ناصر آذري‌فرد در نشست خبري اعلام كرد:‌ وظيفه تامين تجهيزات و امكانات تمامي شعبات اخذ راي در استان تهران به عهده كميته تداركات و پشتيباني ستاد انتخابات اين استان است.

وي ا فزود: تا كنون يك ميليارد تومان براي پشتيباني از شعب اخذ راي استان تهران هزينه شده است كه همچنان امكان افزايش اين مبلغ وجود دارد.

آذري‌فرد با اشاره به برگزاري انتخابات مكانيزه و نيمه مكانيزه در استان تهران تصريح كرد:‌ در حوزه‌هايي كه انتخابات به صورت نيمه‌مكانيزه برگزار مي‌شود تمامي تجهيزات فراهم شده و هيچگونه نقصي وجود ندارد؛‌ همچنين در شهرستان پاكدشت كه انتخابات مكانيزه برگزار مي‌شود نيز همه امكانات فراهم شده است.

رئيس كميته پشتيباني و تداركات ستاد انتخابات تهران در خصوص افزايش تعرفه‌ها در بعضي از حوزه‌هاي انتخابيه خاطرنشان كرد: از همان ابتدا مازاد بر نياز شعب اخذ راي تعرفه به آنها داده شده ولي با اعلام نياز تعدادي از اين شعب تعرفه‌هاي لازم به آنها ارسال شده است.
/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار