گرماي حضور مردم در فصل سرد زمستان و روزهاي پاياني سال رونق بخش سالن هاي سينمايي شده است.

به گزارش

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

، گرچه تا پايان سال 90 چيزي باقي نمانده اما مخاطبان همچنان از فيلم‌هاي روي پرده استقبال مي كنند و در اين فصل سرد با حضور خود گرماي ويژه‌اي به سالن هاي سينما بخشيده‌اند.

در روزهاي منتهي به پايان سال تنها روز سه شنبه (روز عرضه بليت به صورت نيم بها) و پنج شنبه و جمعه‌ها است كه مي‌توان اميدوار بود سالن‌هاي سينمايي تماشاگران بيشتري را درخود جاي مي‌هد.

گرچه در اين ميان تهيه كنندگان فيلم‌ها زمان اكران آثارشان را با توجه به ايام و حال و هواي عيد از نظر فروش مناسب ندانستند اما در نهايت اظهار داشتند ‌با توجه به حجم بالاي توليدات سينمايي در طول سال همين كه فرصتي فراهم شد تا فيلم‌هاي آن ها اكران شود برايشان راضي كننده است.

فيلم سينمايي "قبرستان غيرانتفاعي" به كارگرداني "محسن دامادي" همچنان صدرنشين گيشه است.

تنها فيلم جدول اكران بود كه بيشتر از 5 ميليون تومان فروش داشت و بقيه فيلم‌ها طي روزهاي گذشته كمتر از اين مبلغ فروختند.

فيلم‌سينمايي "‌قبرستان غيرانتفاعي" به كارگرداني "محسن دامادي" كه در گروه آفريقا اكران شده به فروش 90 ميليون تومان نزديك شده است.

فيلم سينمايي "ساعت شلوغي" به كارگرداني "آرش معيريان" نزديك‌ترين رقيب به "قبرستان غيرانتفاعي" و دومين فيلم پرمخاطب جدول اكران بود. اين فيلم در مجموع فروش هم بالاتر از "پرستوهاي عاشق" و "كنسرت روي آب" قرار گرفته است.

فيلم سينمايي "شب" به كارگرداني "رسول صدر‌عاملي" با داشتن 10 سالن سينمايي و 14 روز نمايش به فروشي معادل 39 ميليون تومان دست پيدا كرده است.

فيلم سينمايي "چيزهايي هست كه نمي‌داني" با داشتن 8 سالن سينما و 16 روز نمايش به فروشي معادل 48 ميليون تومان دست پيدا كرده است.

فيلم "زماني براي دوست داشتن" با داشتن 7 سالن سينما و 10 روز نمايش 10 ميليون تومان فروخت.

فيلم سينمايي "شب واقعه" به كارگرداني "شهرام اسدي" با داشتن 1 سالن سينما و 25 روز نمايش 32 ميليون تومان فروخت./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار