جنبش عدالتخواه دانشجویی پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر دعوت از افراد با نام اتحادیه، براي شركت در انتخابات با صدور بيانيه اي اعلام داشت: جنبش عدالتخواه دانشجویی هیچ گونه دعوت رسمي از افراد برای حضور درانتخابات نداشته است.


به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، جنبش عدالتخواه دانشجویی پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر دعوت از افراد در انتخابات بيانيه اي صادر كرده است .

متن كامل بيانيه به شرح زير است:

جنبش عدالتخواه دانشجویی هیچ گونه دعوتی را به صورت رسمی با نام اتحادیه از افراد برای حضور درانتخابات نداشته است و خواهشمند است مخاطبین و سایتهای خبری به تفاوت میان عبارت "جنبش عدالتخواه دانشجویی" با عباراتی مانند "دانشجویان عدالتخواه" و .. توجه فرمایند.
جنبش عدالتخواه دانشجویی ضمن احترام به همه افراد انقلابی و عدالتخواه و دعوت عمومی از همه افرادی که خود را برای تصدی نمایندگی مجلس توانمند می دانند ، اعلام می دارد که هیچ گونه دعوتی را به صورت رسمی با نام اتحادیه از افراد برای حضور در انتخابات نداشته است و خواهشمند است مخاطبین محترم و سایتهای خبری به تفاوت میان عبارت “جنبش عدالتخواه دانشجویی” با عباراتی مانند “دانشجویان عدالتخواه” و “جنبش عدالتخواهی(زمانی که منظور نویسنده جریان و موج
عدالتخواهی داخل کشو است)”… توجه بفرمایند.
ضمنا به اطلاع می رساند تمامی مواضع این اتحادیه از طریق سایت edalatkhahi.ir منتشر خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار