عضو فهرست انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان گفت: با توجه به اينكه بخش كشاورزي يكي از محورهاي توسعه كشور است ولي در اين بخش هنوز به نقطه مطلوب نرسيده ايم لذا بايد با صنعتي سازي كشاورزي به اين بخش توجه ويژه اي داشته باشيم.

مهرداد بذرپاش، كانديداي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن تشريح برنامه هاي خود براي اين حوزه از مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: با برنامه هايي كه در جبهه متحد تدوين شده و تخصص كه در حوزه صنعت و معدن دارم اميدوارم كه در صورت اقبال مردم، بتوانم در اين كميسيون فعاليت كنم.

وي افزود: براي ارتقاي كسب و كار بايد گام هاي اساسي و مهمي برداشته شود و همچنين بايد به صنعت سازي بخش كشاورزي به طور ويژه اي اهتمام ورزيم.

بذرپاش با اشاره به اينكه بخش كشاورزي يكي از محورهاي توسعه كشور است، گفت: در بخش كشاورزي به عنوان يكي از محورهاي توسعه كشور، هنوز به نقطه قابل اتكايي نرسيده ايم لذا بايد به حوزه صنعت در بخش كشاورزي توجه ويژه اي داشته باشيم.

اين كانديداي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه يكي ديگر از محورهاي توسعه كشور، بخش صنعت است، ادامه داد: شايستگي محوري ايران در حوزه صنايع با تكنولوژي متوسط همچون صنايع خودروسازي و فولاد است كه اين صنايع با سرعت بالايي قابل راه اندازي شدن هستند.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي توانايي و تجربه مثال زدني در بخش فولاد و خودروسازي دارد.

بذرپاش با اشاره به هدفمندي يارانه ها و مشكلاتي كه بعد از اجراي اين طرح براي صاحبان صنايع و بخش هاي توليدي ايجاد شده است، افزود: مي توان بيشترين بهره وري و اثربخشي را در حوزه صنايع داشته باشيم و بايد در آينده به نقاط مطلوب تري دست پيدا كنيم.

وي گفت: هدفمندي يارانه ها طرح خوب و لازمي براي كشور بود ولي مديريت بخش‌هاي بعدي آن بويژه در حوزه توليد نيازمند پيگيري جدي تري است.

اين كانديداي نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي با اشاره به افزايش قيمت حامل هاي انرژي، تاكيد كرد: هزينه هاي واحدهاي صنعتي با فروش محصولات اين واحدها قابل جبران نيست و صاحبان صنايع براي فرار از ورشكستگي مجبور به افزايش هزينه هاي خود هستند يعني به جاي اينكه از طريق بهره وري مناسب اين هزينه ها تامين شود و افزايش قيمت در حداقل مقدار خود باشد شاهد افزايش نامناسب و بدون منطق قيمت ها هستيم.

بذرپاش در پايان علاقمندي خود را به حضور در كميسيون صنايع و معادن اعلام كرد./س3


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار